Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ منچستريونايتد و منچسترسيتي در ليگ برتر انگليس موفق به کسب برد با حداقل گل شدند.

به گزارش آريا، در هفته 29 ليگ برتر انگليس، عصر شنبه چند بازي برگزار شد. در يکي از بازي هاي مهم، منچسترسيتي مقابل بورنموث به ميدان رفت که تيم پپ در اين بازي خارج از خانه با يک گل پيروز شد، اين گل توسط محرز در دقيقه 55 به ثمر رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرز در دقيقه 45 نيمه اول به جاي دي برويني وارد زمين شد که به دليل مصدوميت قادر به ادامه بازي نبود. سيتي با اين برد، 71 امتيازي شد و با يک بازي بيشتر و دو امتياز بيشتر نسبت به ليورپول صدرنشين شد.

منچستريونايتد هم در خانه بار ديگر پيروز شد تا روند بردهاي اوله گونار سولسشائر ادامه يابد. يونايتد که باز هم با مصدومين زيادي پاي به اين بازي گذاشته بود و در دقيقه 52 نيز سانچز را به دليل مصدوميت از دست داد، در اين مسابقه سخت بردي ارزشمند را کسب کرد. بعد از شروع خوب يونايتد و از دست دادن چند فرصت، ميهمان بود که به گل رسيد. دقيقه 26 شوت ديدني والري بازي را 1-0 کرد. تلاش هاي يونايتد در نيمه نخست براي جبران گل راه به جايي نبرد.

يونايتد بازي را در 5 دقيقه ابتدايي هجومي آغاز کرد و آنگوس گان مجبور به انجام چند مهار توپ از جمله شوت پاي چپ لوکاکو شد. سپس مصدوميت مک توميناي براي دقايقي بازي متوقف کرد و پس از آن بازي به تعادل کشيده شد. حتي بعد از گذشت مدتي، ساوتهمپتون جلو آمد و مي‌توانست روي ضربه سر وسترگارد در پي کرنر ارسالي در دقيقه 12 به گل برسد اما توپ از بالاي دروازه به بيرون رفت. پس از چند دقيقه نسبتا آرام، در دقيقه 26 تيم زرد پوش به گل رسيد تا جريان بازي عوض شود. در دقيقه 32 پس از يکسري پاس کاري خوب، پاس در عرض شاو موقعيت خوبي براي شوتزني رشفورد يا لوکاکو از مرکز محوطه جريمه فراهم کرد ولي در نهايت هيچ کدام ضربه درستي به توپ نزدند تا بخت خوبي از دست برود. در دقيقه 34 سانتر مواج پريرا از سمت راست با ضربه سر لوکاکو از بالاي دروازه راهي اوت شد. ضربه سر اسمالينگ روي کرنر ارسالي در دقيقه 41 چند سانتي متر براي ورود به دروازه کم آورد. 

يونايتد مطابق انتظار نيمه دوم را با رويکردي هجومي آغاز کرد. در دقيقه 50 برخلاف بازيکنان يونايتد، داور اعتقاد نداشت بدنارک با دست خود مانع رسيدن ارسال شاو به مقصد شده است. در دقيقه 52 و در تعويضي اجباري، دالوت به جاي سانچز وارد زمين شد. در دقيقه 65 دالوت روي برگشت داده شدن ضربه کرنر اقدام به شوتزني از پشت محوطه جريمه کرد ولي شوت سرکش او زوزه کشان راهي اوت شد. در دقيقه 82، سولسشر تصميم گرفت تا فرد را به جاي پريرا به زمين بفرستد. پس از اين که ساوتهمپتون طي 5 دقيقه حدود 4 کرنر روي دروازه يونايتد ارسال کرد و اين تيم را تحت فشار گذاشت، تيم ميزبان بار ديگر براي زدن گل جلو آمد و مزد تلاشش را هم گرفت. در دقيقه 94 خطايي که درون محوطه جريمه ساوتهمپتون روي رشفورد صورت گرفت، يک ضربه پنالتي در اختيار منچستريونايتد قرار داد. پوگبا پشت توپ ايستاد و آن را به مرکز دروازه زد ولي گان توانست با پا توپ را دفع کند تا بختي طلايي براي رساندن اختلاف به 2 گل از دست برود. البته يونايتد توانست با مديريت کردن بازي در لحظات باقي مانده، با کسب هر سه امتياز ممکن زمين را ترک کند. 

برنلي در خانه خود مقابل کريستال پالاس تن به شکست 3-1 داد. باردسلي به اشتباه، باتشوايي و زاها گلزنان تيم لندني بودند. ياران هاجسون با اين برد به رده سيزدهم رفتند. وولوز هم در خانه خود با گل هاي ژوتا و خيمنز موفق شد 2-0 کارديف سيتي را شکست دهد تا جايگاهش را در رده هفتم مستحکم کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس

اریک تن هاخ با توجه به بحران ادامه‌دار ناشی از مصدومیت بازیکنانش، کار سختی مقابل عقاب‌ها در پیش دارد. 

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه که در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد، به مصاف کریستال پالاس می‌رود.

طرفداری | این مسابقه از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب، به قضاوت جرد ژیلت در سلهرست پارک آغاز خواهد شد. دیدار رفت دو تیم، در اولدترافورد با تک گل یواخیم آندرسن، به سود تیم مهمان به پایان رسیده بود. در حال حاضر شیاطین سرخ با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی حضور دارند ولی پیروزی در بازی پیش رو، می‌تواند بار دیگر آن‌ها را به رده ششم جدول برگرداند. کریستال پالاس نیز با ۴۰ امتیاز، به رده چهاردهم جدول تکیه زده و خیالش از بابت بقا در لیگ برتر، راحت است.

ضمنا، پیش بینی هو اسکورد از این مسابقه، برتری ۲-۱ کریستال پالاس مقابل منچستریونایتد است. 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستریونایتد کریستال پالاس (۱-۲-۴-۳): هندرسون | ریچاردز، آندرسن، کلاین | مونیوز، وارتون، هیوز، میچل | آیو، اولیزه | ماتتا منچستریونایتد (۱-۳-۲-۴): اونانا | اوانز، کاسمیرو، دالو، ون بیساکا | مینو، فرناندز | گارناچو، مانت، آنتونی | هویلوند

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ