Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@21:56:34 GMT

افشای شنود ایمیل محرمانه ظریف به روحانی +تکذیبیه

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۳۶۵۵

افشای شنود ایمیل محرمانه ظریف به روحانی +تکذیبیه

خبرگزاری فارس: علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود حاشیه‌ای درباره استعفای محمدجواد ظریف نوشت و مدعی شد: متن ایمیل محرمانه دکتر ظریف به رئیس‌جمهور چگونه رصد و منتشرشد؟ دکتر ظریف، می‌داند ایمیلش به رئیس جمهور و متن محرمانه استعفایش، شنود شده و در سایت‌ها منتشر شده است، اما چیزی نمی‌گوید، چون هم عادت کرده و هم دنبال حاشیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار امروز نمایندگان امید با ظریف نکاتی شنیدنی در سخنانش بود.

 

تکذیب شنود ایمیل ظریف
علیرضا رحیمی نوشت: با توضیح معاون پارلمانی وزارت امور خارجه مشخص شد ایمیل دکتر #ظریف به "دفتر رئیس جمهور" بوده و بصورت محرمانه ایمیل نشده است. انتشار سریع متن ایمیل دکتر ظریف با محتوای #استعفا در رسانه‌ها نشان از رصد و بهره برداری از ارتباطات ایشان دارد.  

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده تهران رصد ایمیل ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار

به گزارش خبرنگارمهر، این زن جوان که اهل روستای اسفیکان بم می باشد برای برداشتن ضایعات به شکاف بین دو دیوار رفته بود که آنجا گیر می کند.

وی افزود: از آنجایی که هر دو خانه‌ای که این زن بین دیوارشان گیر کرده بود، خالی از سکنه بوده کسی صدای این زن را نمی‌شنود، تا اینکه یکی از همسایه‌های دیگر که به روی پشت بام می‌رود، صدای آرامی از کسی که کمک می‌خواهد می‌شنود و با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد.

وی افزود: وقتی او را بیرون آوردیم رمقی برای حرف زدن نداشت و فقط گفت ۴ روز است اینجا گیر افتادم.

کد خبر 6093521

دیگر خبرها

  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی