Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:14:23 GMT

خیران ظرفیت های ارزشمند توسعه کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۴۱۴۸

خیران ظرفیت های ارزشمند توسعه کشور هستند

«بهروز اکرمی» روز شنبه در بازدید ازیکی از مدارس حاشیه ای شهر اراک افزود: در تمامی کشورهای پیشرفته خیران در بخش های آموزش و بهداشتی بازوان توانمند دولت ها هستند و این مهم در ایران نیز اجرایی شده است.
وی ادامه داد: استفاده از توانمندی سمن ها نیز می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکرمی تصریح کرد: ترویج فرهنگ بهینه مصرف نیز در جامعه باید بیش از گذشته تبیین شود تا از محل صرفه جویی ها بتوان به توسعه بخش های دیگر کمک کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: 27 هزار دانش آموز در مناطق حاشیه ای شهر اراک مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد بیش از 6 هزار از تغذیه مناسب برخوردار نیستند.
در این بازدید مقرر شد مبلغ 30 میلیون ریال برای بهبود وضع تغذیه دانش آموزان این مدرسه تخصیص یابد.
در این نشست برخی فعالان تشکل های اجتماعی نیز نقطه نظرات و آمادگی خود برای کمک بیشتر اعلام کردند و تعدادی بسته های تغذیه ای در اختیار مدرسه قرار گرفت.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
6991/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش ترویج فرهنگ تغذیه دانش آموز مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی