Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مائوریتزیو ساری از تیمش انتظار برتری در دربی لندن مقابل فولام را دارد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولام در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس از اشتیاق تیم آبی‌پوش لندن برای برتری گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: شرایط خاص کپا به پایان رسیده و او دروازه‌بان اول ماست. برای کابایرو خوشحالیم و او می‌تواند در بازی‌های سخت دیگری بازی کند. کپا در یکی از دو بازی آینده ما بازی خواهد کرد، اما من هنوز تصمیم نگرفته‌ام و باید تمرین آخر تیم را مشاهده کنم. یکشنبه 120 دقیقه بازی کردیم و پس از آن نیز 95 دقیقه در روز یکشنبه دویدیم. در روز چهارشنبه بازیکنان میانگین 12 کیلومتر دوندگی داشتند و در یکشنبه هم  15 کیلومتر دویدند.

او در ادامه افزود: بعضی اوقات رسانه‌ها مقصر هستند و فشاری بیش از حد روی دوش بازیکنان می‌گذارند.  هر باشگاهی راه و روش خاص خود برای تجارت را دارد. ممکن است موافقش نباشم، اما ما در این دنیا زندگی می‌کنیم و باید برخی قوانین را بپذیریم. رانیری در فولام دچار زحمت شد و به نظرم حق او اخراج نبود. جدایی رانیری رقیب ما را خطرناک‌تر از همیشه خواهد کرد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند

 شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد. 

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت