Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:53:29 GMT

تلاوتی از سوره مبارکه کهف با صدای نوروزی + صوت و عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۵۷۳۰

تلاوتی از سوره مبارکه کهف با صدای نوروزی + صوت و عکس

محمد نوروزی قاری ممتاز و حافظ بین‌المللی قرآن در مسجد رحمتیه به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه کهف پرداخت. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کرسی 325 نفحات‌القرآن چهارشنبه 8 اسفند هم‌زمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) در مسجد رحمتیه‌ خیابان پیروزی، با تلاوت محمود نوروزی قاری ممتاز و حافظ بین‌المللی کشورمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاوت نوروزی را در ادامه می‌شنوید.

انتهای پیام/

کرسی ۳۲۵ نفحات القرآنکرسی ۳۲۵ نفحات القرآن کرسی ۳۲۵ نفحات القرآنکرسی ۳۲۵ نفحات القرآن R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قرآن کریم کرسی تلاوت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم کرسی تلاوت قرآن کریم کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد