Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@04:00:32 GMT

5 کشته و 20 مصدوم به دلیل وقوع کولاک و سیل

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۶۹۶۹

5 کشته و 20 مصدوم به دلیل وقوع کولاک و سیل

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی سلیمی در گفتگو با فارس در ارتباط با جزئیات وقوع برف و کولاک و سیل در کشور طی 4 روز گذشته، اظهار داشت: 25 استان یزد، همدان، هرمزگان، مازندران، لرستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، کردستان، قزوین، فارس، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، زنجان، ایلام،‌البرز،‌ اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی متأثر از این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 19 هزار و 700 نفر در 220 شهر، روستا و محور کوهستانی امدادرسانی شده و 1380 نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: متأسفانه 5 نفر به دلیل این حادثه جان خود را از دست دادند که 4 نفر آنها به علت وقوع سیلاب در سیستان و بلوچستان و یک نفر به دلیل وقوع بهمن در آذربایجان غربی جان باخته است. همچنین 20 نفر مصدوم شده که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل یا به صورت سرپایی مداوا شدند.

سلیمی بیان داشت:‌ 158 واحد مسکونی از آب تخلیه و 733 خودروی گرفتار در برف در این مدت رهاسازی شده و تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، نایلون، کنسروجات،‌ آب معدنی و ... میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است و اکنون امدادرسانی در سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کولاک سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در محور بوکان میاندوآب در پیچ ملالر دو دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه پژو ۲۰۶  باهم برخورد کردند.

حمید محبوبی اعلام کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه ۶ مصدوم و یک فوتی داشت .

 وی در پایان گفت: مصدومین بعد از رهاسازی توسط ست هیدولیک خودروی نجات، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز