Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:29:47 GMT

برگزاری انتخابات مجمع عمومی شهرک صنعتی حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۷۳۹۰

برگزاری انتخابات مجمع عمومی شهرک صنعتی حیدریه

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در نشست مجمع عمومی انتخابات شهرک صنعتی حیدریه ضمن تقدیرو تشکر از حضور گسترده صاحبان صنایع در بخش خصوصی و تصمیم گیری در اداره شهرک اظهار کرد: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی گری شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است که با اجرای این قانون فرصتی مناسب برای حضور بخش غیر دولتی در سطح مدیریت و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب برای ارتقا نگهداری شهرک‌های صنعتی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی حیدریه برگزار شد، پس از معرفی ۸ نفر از کاندیدهای عضویت در هیئت مدیره و بازرس، مدیران پنج واحد تولیدی ساقه سلولز ایران - آلیاژهای تهران تاک- تولیدی بازرگانی هوا سلولز- پیل پود و سلولز مهرداد کهن پس از برگزاری انتخابات که بالاترین رأی را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی حیدریه به مدت دو سال انتخاب شدند.

در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری شهرک‌های و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، تاکنون اداره ۶ شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی واگذار شد.

هم اکنون در شهرک صنعتی حیدریه ۷۱ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۵۵ واحد تولیدی با اشتغال دوهزار و ۲۸۲ نفر نیز به بهره برداری رسیدند.
 

کد خبر 4557476

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرک های صنعتی قزوین مجمع انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل