Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
بيوگرافي ماريو بوديمير
ماريو بوديمير بازيکن فوتبال کرواسي است که اکنون در باشگاه پرسپوليس عضويت دارد. در ادامه بيوگرافي ماريو بوديمير، سوابق و کارنامه‌ي فوتبالي بوديمير و همچنين عملکرد ماريو بوديمير در پرسپوليس را به همراه عکس‌هاي او دنبال کنيد.
اطلاعات شخصي ماريو بوديمير
نام: ماريو بوديمير Mario Budimir/‎
مليت: کرواسي
تاريخ تولد:12 فوريه 1896
حرفه: بازيکن فوتبال
قد: 193 سانتي متر
وزن: 83 کيلو گرم
اطلاعات باشگاهي ماريو بوديمير
باشگاه: پرسپوليس
پست: مهاجم
شماره پيراهن در باشگاه: 9
ماريو بوديمير
ماريو بوديمير (انگليسي: Mario Budimir) بازيکن فوتبال متولد 12 فوريه 1986 (23 بهمن سال 1363) در سيني کرواسي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماريو بوديمير، مهاجم راست پا است و در گل زدن با سر نيز مهارت قابل توجهي دارد.
حضور ماريو بوديمير، در تيم پرسپوليس
بوديمير مهاجم سابق ديناموزاگرب، يکي از تيم‌هاي باسابقه اروپا با آمار نسبي متوسط در گلزني، به تازگي به تيم فوتبال پرسپوليس پيوسته است. ماريو بوديمير پس از ورود به پرسپوليس سطح بالاي فوتبال خود را خيلي زود نمايان کرد.
پس از قرار گرفتن ماريو بوديمير در ترکيب اصلي تيم پرسپوليس و انتقادات فراوان، بوديمير در اولين بازي براي پرسپوليس در مقابل صنعت نفت، بوديمير بازي خوبي را از خود در زمبن به اجرا گذاشت و نظر منتقدان را جلب کرد. پرسپوليس در اين بازي با زوج خط حمله خود که ماريو بوديمير و علي عليپور بودند صنعت نفت را شکست داد.
نمايش جذاب ماريو بوديمير در اين بازي، باعث شد هواداران پرسپوليس براي اولين بار ماريو بوديمير را مورد تشويق همه جانبه قرار دهند و به آينده اين بازيکن اميدوار باشند.
ماريو بوديمير در کنار عليرضا بيرانوند
سابقه فوتبالي ماريو بوديمير
ورود ماريو بوديمير به دنياي فوتبال با بازي
اين فوتباليست در سال 2004 و در سن 18 سالگي با تيم بزرگسالان هايدوک اشپيلت کرواسي به طور رسمي وارد دنياي بزرگسالان و فوتبال حرفه‌اي شد. البته تنها در 2 ديدار براي اين تيم به ميدان رفت و بيشتر در تيم جوانان و اميد اين باشگاه بازي مي‌کرد.
اين بازيکن که با هايدوک قرارداد دوساله داشت در اين مدت به سه تيم اوسکوک، موسور و سبنيک کرواسي پيوست و در 46 بازي که براي اين تيم‌ها به ميدان رفت 9 گل به ثمر رساند.
ماريو بوديمير در تيم ارگوتيس
ماريو بوديمير در سال 2007 با قراردادي 5 ساله لژيونر شده به تيم "ارگوتيس" در سوپر ليگ يونان پيوست. او در اين مدت در 139 بازي براي اين تيم 24 گل به ثمر رساند.
بازي بوديمير در آپوئل
بوديمير در سال 2012 به آپوئل قبرس رفت (تيمي که قوچان نژاد اکنون در آن عضويت دارد) قراردادي دو ساله بست و در آن مدت در 30 بازي 4 گل به ثمر رساند.
ماريو بوديمير در تيم پاناتينايکوس
بوديمير در سال 2014 با قراردادي شش ماهه به تيم پاناتينايکوس يونان پيوست و در 9 بازي که براي اين تيم به ميدان رفت يک گل به ثمر رساند.
بازگشت ماريو بوديمير به ليگ قبرس
ماريو بوديمير در ژانويه سال 2015 و نيم فصل دوم به ليگ قبرس برگشت و به دسته دوم و تيم "انوسيس نئون" رفت. مربي‌اي که اين تيم را هدايت مي‌کرد سرمربي ماريو در "ارگوتيس" نيز بود.
درخشش بوديمير در آن نيم فصل باعث شد تا با به ثمر رساندن 7 گل در 10 بازي اين تيم را به عنوان قهرماني در دسته دوم قبرس رسانده و مقدمات صعود انوسيس به دسته يک را فراهم کند. او فصل بعد هم در همان تيم توپ زد ولي در 20 بازي تنها 2 گل به ثمر رساند.
سابقه فوتبالي ماريو بوديمير
بازگشت بوديمير با بازي در تيم رودس
ماريو بوديمير پس از يک سال و نيم دوري در تابستان 2017 به تيم "رودس" کرواسي پيوست و البته بازگشتي درخشان داشت. او در 21 بازي براي اين تيم 13 گل به ثمر رساند و در حالي که با سرمربي تيم به مشکل برخورد در فاصله 3 بازي مانده به پايان ليگ در تاريخ 30 آوريل 2018 و در هفته سي و دوم از رودس جدا شد.
بازي ماريو بوديمير در تيم ديناموزاگرب
ماريو بوديمير در تاريخ 30 آوريل 2018 به تيم "ديناموزاگرب" پيوست. در اولين بازي اش براي دينامو زاگرب يک گل زد و در دو ديدار باقيمانده تا آخر فصل هم براي تيمش به ميدان رفت تا در نهايت جشن قهرماني را در فصل قبل با دينامويي ها بگيرد.
ماريو در نيم فصل 19-2018 ليگ کرواسي 409 دقيقه براي دينامو زاگرب به ميدان رفته و از مجموع 18 بازي نيم فصل اول در 8 بازي 5 گل به ثمر رسانده. او در سه ديدار پاياني نيم فصل اول در ليست 18 نفره دينامو حضور نداشت.
ماريو بوديمير در ليگ قهرمانان اروپا
ماريو بوديمير در فصل 19-2018 ليگ قهرمانان اروپا همراه تيم دينامو زاگرب در 6 بازي به مدت 260 دقيقه به ميدان رفت و موفق شد برابر آستانه قزاقستان و هاپوئل رژيم اشغالگر قدس دو گل بزند.
اما در نهايت تيمش در جدول سوم شده و به ليگ اروپا رفت که بوديمير در يوروليگ تنها در دو بازي به مدت 5 دقيقه فرصت بازي پيدا کرد. او پيش از اين در تيم آپوئل هم در يوروليگ در 9 ديدار بدون گل زده براي آن تيم قبرسي به ميدان رفته و تجربه نسبتاً خوبي از بازي در سطح بين المللي برخوردار است.
ماريو بوديمير درحال تمرين در باشگاه پرسپوليس
گردآوري: بخش ورزش بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرآیند ثبت نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت امسال آغاز شود، اما برخی داوطلبان و خانواده‌های شان در تماس با تحریریه خبر اعلام کردند: این سامانه هنوز فعال نشده و امکان ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی وجود ندارد که این موضوع باعث نگرانی داوطلبان در بحبوحه کنکور شده است.

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!