Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@07:33:06 GMT

واکنش امام جمعه کاشمر به تک خوانی یک زن

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۷۷۴۹

امام‌جمعه کاشمر نسبت به تک‌خوانی یک زن در پارک بانوان این شهر واکنش نشان داد و از دستگاه قضایی خواست با متولیان این مراسم برخورد شدید قضایی کند.

به گزارش شریان نیوز،شنیده شد که پس از اینکه جمعی از بانوان کاشمری با تجمع در فرمانداری این شهرستان نسبت به برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) که در آن‌یک خانم اقدام به تک‌خوانی کرده بود و صدای آن در فضای باز پارک از طریق بلندگو پخش‌شده بود، نیز امام‌جمعه کاشمر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته واکنش نشان داد و گفت: بارها از این تریبون به افرادی که با بی‌مبالاتی و بی‌توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی کارهایی در سطح شهر انجام دادند، تذکر دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدکاظم طباطبایی با تأکید بر اینکه تذکر به این تیپ افراد در واقع دور باطل زدن است، افزود: متأسفانه این افراد باوجود تذکرات زیاد بازهم کار خودشان را انجام می‌دهند. وی بیان کرد: همواره سعی می‌کنم کارها را با یک روش معقول و منطقی دنبال کنم و از جنجال پرهیز کنم و مطلب را بدون تحت تأثیر احساساتم بیان کنم.

برچسب هاکاشمریامام جمعه

منبع: شریان

کلیدواژه: کاشمری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • ببینید | واکنش سردار جعفری به تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب