Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:43:21 GMT

مانوئل نویر: فکرش را هم نمی‌کردیم به دورتموند برسیم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۷۸۹۹

مانوئل نویر: فکرش را هم نمی‌کردیم به دورتموند برسیم

بایرن مونیخ دیروز در خانه مونشن گلادباخ، در یک بازی بسیار حساس برای باواریایی‌ها با نتیجه درخشان 5-1 به پیروزی رسید تا تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول بایستد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ دیروز از شکست روز گذشته دورتموند در مقابل آوگسبورگ نهایت استفاده را کردند و با پیروزی درخشان مقابل تیم سوم جدولی بوروسیا مونشن گلادباخ، در بازی‌ای که جشنواره گل ستاره‌های بایرن بود و در نهایت با نتیجه 5-1 به سود قرمزپوشها به پایان رسید، خود را به امتیاز رقیب بزرگ‌شان در آلمان، بوروسیا دورتموند رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از 24 هفته حالا دورتموند و بایرن هر دو با 54 امتیاز، به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول ایستاده‌اند. بایرن تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، به اندازه دو گل، در رتبه دوم جدول قرار گرفته.

 

بعد از بازی نیکو کوواچ که خوشحالی از سر و رویش می‌بارید به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت می‌دانسته که بایرن در نهایت برای قهرمانی مبارزه خواهد کرد. کوواچ گفت در بایرن همه دست به دست هم خواهند داد و برای قهرمانی تلاش خواهند کرد.

 

 

اما مانوئل نویر، دروازه‌بان و کاپیتان بایرن هم در پایان بازی گفت:" ما می‌خواستیم این بازی را ببریم تا انتقام شکست در بازی رفت‌مان با گلادباخ که در مونیخ متحمل شده بودیم را از آنها بگیریم. هیچکس دوست ندارد در خانه‌اش 3-0 ببازد و ما در این بازی برای صاف کردن حساب‌مان با آنها آمده بودیم".

 

نویر در ادامه گفت:" ما در نیمه اول می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم ولی باید بگویم از نتیجه 5-1 خیلی خیلی راضی هستیم".

 

سنگربان و کاپیتان بایرن در ادامه اضافه کرد:"خیلی خوب شد که همان اوایل بازی با اختلاف دو گل پیش افتادیم. بعد از آن دیگر همه چیز به سود ما شد. ما در زمستان حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که اینطور بالا بیاییم و به دورتموند برسیم. کاملا مشخص است که وضعیت امروز ما به مراتب بهتر از آن روزها است".

 

 

بایرن مونیخ مانوئل نویر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!

در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و جدال دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور با بریس مقابل نویر عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید