Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@04:53:04 GMT

تعیین تکلیف هلدینگ درمان در سال 98

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۸۱۲۸

تعیین تکلیف هلدینگ درمان در سال 98

به گزارش برنا از ایلام :مهدی درخشان در جمع پرسنل و معاونان مدیریت درمان استان ایلام اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه های اساسی سازمان در حوزه درمان تعیین تکلیف هلدینگ در سال ۹۸ است.

او افزود:هلدینگ درمان که از سال 92 مطالعات آن شروع شد، کار وسیعی قرار بود انجام دهد ولی عملاً نتوانسته به اهداف تعیین شده دست پیدا کند لذا در حال انجام کارهایی هستیم که هلدینگ درمان بتواند تمام درمان را در برگرفته و ساختار معاونت درمان عوض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان ادامه داد: یکی از چالش ها بزرگ معاونت درمان تامین اجتماعی پرداخت مطالبات طرف قرارداد سازمان است که امیدواریم با وصول مطالبات از دولت تا پایان سال این مشکل رفع شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: بخش درمان سازمان تامین اجتماعی، رسالت مهم تامین، حفظ و ارتقاء سلامتی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را دارد.

درخشان در ادامه مهم‌ترین برنامه سازمان در بخش درمان در سال ۹۸ را اتمام تمام پروژه های (آی.تی) و اجرایی شدن صد درصد نسخ الکترونیک عنوان کرد.

دکتر کریم لاله ماژین مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست گفت: سه مرکز درمانی شامل دی کلینیک میلاد، درمانگاه شماره ٢ و درمانگاه دهلران از مراکز درمانی ملکی مدیریت درمان استان ایلام هستند.

همایش منطقه‌ای مدیران درمان تامین اجتماعی منطقه ۵ کشور با حضور استان‌های کرمانشاه، همدان، خوزستان، لرستان و ایلام به میزبانی مدیریت درمان استان ایلام با هدف بررسی مشکلات حوزه درمان تامین اجتماعی در این ۵ استان برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان سازمان تامین اجتماعی مراکز درمانی مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب یزد

پس از انتقاد محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ از وضعیت رها شده پساب یزد و احتمال بروز مشکلاتی برای مردم شاهدیه، زارچ و اشکذر، نشست تعیین تکلیف این منطقه برای رفع مشکل موجود، با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان در دفتر این نماینده برگزار شد.

مدیرعامل آبفای استان یزد و شرکت آب منطقه‌ای استان هر یک به بیان گزارشی از وضعیت پساب و میزان اختصاص یافته به مجموعه‌های مختلف ارائه کردند.

جوکار در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و بخشی هم در منطقه رسوب می‌کند.

وی افزود: ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از پساب به شرکتی تعلق دارد که فاضلاب شهر یزد را تکمیل خواهد کرد.

این نماینده ادامه داد: شرکت‌هایی که پساب به آن تخصیص یافته، اگر میزان مشخص شده را انتقال ندهند، علاوه بر جریمه، تخصیصی آنها به صورت تغذیه سفره‌های زیرزمینی به صورت مصنوعی با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و موسسه کوثر انجام پذیرد.

جوکار اظهار داشت: در خصوص تعیین تکلیف بخش باقی مانده دیگر از این پساب نیز مقرر شد به صاحبان تخصیص اخطار داده شود تا نسبت به انتقال آن در اسرع وقت اقدامات لازم را دنبال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی