Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر صادق اسکندری مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کارآفرین نمونه کشوری مهابادی، رضا سواری بیشترین آرای ماخوذه در گروه کشاورزی را به خود اختصاص داد.

افزود: در رقابتی فشرده از بین ۴۱ کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق ارومیه پس از شمارش آرا و تأیید هیئت نظارت اسامی ۱۵ کاندیدای راه یافته به هیئت نمایندگان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۸۱۷ واجد شرایط رای دادن ۴۳۲ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

اسکندری اظهار داشت: در گروه بازرگانی آقایان امیر مسعود فاتحی ۲۰۸ رای، احمد دلیری با ۱۹۱ رای، نجات سنگی با ۱۸۹ رای، ابراهیم حق گویی با ۱۸۲ رای و فریدون همتی با ۱۶۵ رای انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش صنعت آقایان حسن انتظار با ۲۶۹ رای، محمد رضا رستمی با ۲۵۱ رای، مهدی زنجانی میاندوآب با ۲۰۱ رای، کاظم مرتاض با ۱۹۶ رای و علی اولاد دیلمقانیان با ۱۵۷ رای انتخاب شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: آقایان رضا سواری با ۲۱۷ رای، بهنام تاج الدینی با ۲۰۸ و صمد پورسلطانی با ۱۶۶ رای بعنوان منتخبین گروه کشاورزی و آقایان قاسم کریمی با ۱۸۶ و محمد حسین قیسی با ۱۵۴ رای بعنوان اعضای گروه معدن تعیین شدند.

انتهای پیام/ج

برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،در این مسابقات  ۳۰ تیم از 14 استان و ۲۶ شهرستان کشور که دارای معادن و صنایع معدنی هستند به رقابت پرداختند.

آقای مجتبی اسماعیل بیگی ناظر مسابقات دراین زمینه گفت: هدف از برگزاری مسابقات امداد و نجات، آشنایی تیم‌های شرکت‎‌کننده با استفاده از ابزارهای به روز در امر ایمنی و همچنین تقویت روحیه مشارکت میان آنها است.

اسماعیل بیگی تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون علمی میان تیم‌های شرکت کننده، مسابقات عملی آغاز برگزارشد و انتظار داریم شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن پیشگیری از بروز حوادث، بیش از پیش آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در محیط کار را داشته باشند.

وی افزود: آیتم‌های این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشته و تلاش داریم تا با به روز رسانی آمادگی و توان امدادگران میزان حوادث را در معادن به صفر برسانیم.

آقای علیرضا پژوه مدیرو مسئول برگزاری این مسابقات نیز گفت: افزایش و ارتقاء ایمنی، آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی، پیشگیری از وقوع حوادث  از جمله اهداف مهمی است که با برگزاری این مسابقات دنبال می‌کنیم و  اخلاق‌مداری هم از مهمترین اهدافی است که  تیم‌ها طی سه روز برگزاری مسابقات به آن توجه ویژه داشتند.

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!