Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و عرض خیر مقدم با اشاره به تبلیغات گسترده و نادرست دشمن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به تضییع حقوق زن در انقلاب اسلامی گفت : زن با توجه به مقامش در بستر انقلاب و دین اسلام جایگاه بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : ما افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که نگاه درست به جایگاه زنان دارد.
حجت الاسلام دیانی کارشناس مذهبی نیز در این مراسم با توجه به حدیثی از مام علی (ع) گفت : اگر یک نفر را در حال خطا کردن دیدید فردا نباید با چشم گناهکار به او نگاه کرد زیرا شاید او در نیمه های شب توبه کرده باشد.
وی با اشاره به اینکه خداوند برای زنان مسلمان حساب ویژه ای باز کرده است طبق حدیثی از حضرت زهرا (س) فرمود : زن طبق آیات قرآن سه نقش دختری، همسری و مادری را بر عهده دارد.
حجت الاسلام دیانی با بیان اینکه دشمن بین افکار، رفتار و گفتار انسان ها افکارشان را مورد هدف قرار داده است افزود : اگر می خواهیم زندگی ایده آلی داشته باشیم باید نخست افکارمان را اصلاح کنیم زیرا با اصلاح افکار، گفتار و رفتار ما نیز اصلاح می شود.
وی با بیان اینکه نباید بین دختر و پسر تفاوت قائل باشیم گفت : خانواده باید به فرزندان خود عطوفت داشته باشند.
خانم لباف متخصص زنان و از زنان شاخص کشوری در امر فرزند پروری و سبک زندگی اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه وعده های خداوند حق است گفت : وقتی یک انسان هدف بالایی داشته باشد خداوند نیز او را کمک می کند.
وی با بیان اینکه در کشورهای غربی در زمینه ی اعتقاد بانوان از نظر تعالی روحی کاری انجام نشده است گفت : بعد از انقلاب اسلامی علاوه بر زمینه های کار و فعالیت های اجتماعی گسترش زیادی در این زمینه ها برای بانوان ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه زن محور خانواده است افزود : 7 هزار زن شهیده و 5 هزار خانم جانباز در کشور نماد ایستادگی و مقاومت بانوان در دفاع مقدس است.
گفتنی است، در این مراسم نماهنگ اسطوره ی طور تولیدی گروه تلویزیونی قائم سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز با هنرمندی محمد پریمی و به کارگردانی حسن خورشیدی اجرا شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری