Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@12:39:18 GMT

تیم کوک؛ محصولات جدید اپل بازار را می‌ترکاند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۹۶۳۹

تیم کوک؛ محصولات جدید اپل بازار را می‌ترکاند

رکنا: مدیرعامل اپل اخیراً به سهام داران این شرکت که نگران آینده آن هستند، گفته که محصولات آتی اپل بازار را تکان داده و به اصطلاح می‌ترکاند.

به گزارش  آسین ایج، تیم کوک که به تازگی در جمع سرمایه داران اپل سخن گفته، در پاسخ به سوالاتی در مورد نزول جایگاه اپل و افزایش فروش گوشی‌های هوشمند رقیب آیفون تصریح کرده که آینده از آن اپل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در نشست سالانه سهامداران اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا حضور یافته بود، افزوده که اپل در حال کاشت دانه‌هایی است که محصول آن را در آینده نزدیک درو می‌کند. تیم کوک در تکمیل دیدگاه‌های خوش بینانه خود گفته که اپل آینده دنیای فناوری را در دست خواهد داشت.

رئیس اپل همچنین اعلام کرده که این شرکت در سال ۲۰۱۸ هجده شرکت تازه را خریداری کرده، اما نام آنها را برای عموم افشا نکرده است. دو برابر شدن درآمد اپل تا سال ۲۰۲۰ وعده دیگری است که تیم کوک به سهام داران اپل داده است.

منابع نزدیک به اپل می‌گویند این شرکت قصد دارد قیمت مک بوک ایر را در ماه‌های آینده کاهش دهد تا بتواند بر میزان مشتریان این لپ تاپ بیفزاید. همچنین قرار است دقت نمایشگر مک بوک ایر نیز بیشتر شود. همچنین گفته می‌شود اپل تولید آیفون تاشو را برای سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ در دستور کار قرار داده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام لپ تاپ کالیفرنیا ماه آینده عکس فیلم دختر تهران مشهد زندگی مرد عجیب بازیگر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024