Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:53:18 GMT

بدهی 78 میلیاردی دانش آموختگان بدهکار وصول شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۹۶۴۰

بدهی 78 میلیاردی دانش آموختگان بدهکار وصول شد

تهران – ایرنا – با پایان یافتن فعالیت کمپین بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانش آموختگان بیش از 78 میلیارد تومان از بدهی خود را پرداختند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار دانشگاه ایرنا، با مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمپین بخشودگی جرائم بدهکاران به این صندوق به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 13 بهمن ماه تا 8 اسفندماه جاری فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با برگزاری و اجرای طرح بخشودگی، مبلغ 25 میلیارد و 300 میلیون تومان از مطالبات معوق و جاری صندوق رفاه وصول شد که نسبت به مدت مشابه قبل، 101 درصد رشد داشت.
مجموع درآمد صندوق رفاه دانشجویان در مدت زمان برگزاری طرح بخشودگی، مبلغ 78 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که این رقم وصولی در نوع خود رکورد چشمگیری است.
درآمد پیش بینی در بودجه سال 97 صندوق رفاه دانشجویان مبلغ 400 میلیارد تومان بود که تا 11 اسفندماه جاری به مبلغ 416 میلیارد و 600 میلیون تومان افزایش یافت و پیش بینی می شود تا پایان سال این مبلغ به 430 میلیارد تومان افزایش یابد.
ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان پیش از این اعلام کرده بود که دانش آموختگان مبلغ 160 میلیارد تومان به صندوق رفاه دانشجویان بدهکار هستند.
**9492** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي طرح بخشودگي دانش آموختگان بدهكار صندوق رفاه دانشجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده تشکیل شده است.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار عملکرد رسیدگی تعزیرات حکومتی در فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ در بخش کالا و خدمات ۸۹۷ پرونده با مبلغ جریمه و محکومیت ۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۸ پرونده با مبلغ جریمه ۱۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال و در بخش بهداشت دارو و درمان ۸۲ پرونده  با مبلغ جریمه ۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی افزود: در مجموع در فرودین ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند