Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: کارگاه بازیگری، برگزاری آزمون قرآنی عترت، اجرای تئاتر موزیکال کودکانه و برگزاری همایش سواد رسانه از جمله برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در اسفند ماه است.

«سعید ضابطی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلپایگان، از «مسعود آب پرور» برای حضور در شهرستان گلپایگان تشکر کرد و با بیان اینکه به وعده کارگاه یک روزه بازیگری در جلوی دوربین  که از مطالبات مردمی بود، عمل  کردیم گفت:  گلپایگان شهر هنرپرور و عالم پروری است و علاقمندان فراوانی به رشته هنر در شهرستان وجود دارد ولی شهرستان در این زمینه کاری کمی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با تاکید بر این نکته که درصدد ارتقای فرهنگ و هنر با همکاری مسولان شهرستان و مردم هستیم تا استعدادهای نهفته شهرستان شناسایی و در مقاطع مختلف از آن یهره برداری شود، بیان کرد: راه اندازی آموزشگاه سینما، روشن شدن چراغ راهی بود و امیدوار به ادامه روند ایجاد زیر ساخت های هنری هستیم.

 

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری  قرآن و عترت که با حضور 261 نفر قرآن آموز در هنرستان شهید بهشتی  و در روز پنج شنبه 16 برگزار می شود، ادامه داد: 115 مرد و 146 زن در 18 رشته قرآنی یه صورت کتبی و شفاهی و در دو نوبت به رقابت  می پردازند و این آزمون با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهدشد و به شرکت کنندگانی  که حد نصاب قبولی 70 را کسب کنند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

 

ضابطی با بیان اینکه تئاتر موزیکال ویژه کودکان و نوجوانان با حضور گروه هنری «لبخند» به هنرمندی «مجید علم بیگی» به روی صحنه می رود، تشریح کرد: این تئاتر بهترین تئاتر تهران در نوع خود شناخته شده و پس از یک ماه اجرا در تهران به شهرستان گلپایگان خواهد آمد و از 13 تا 18 اسفندماه در دو نوبت صبح و عصربه اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان از برگزاری همایش سواد رسانه‌ای، فضای مجازی و اثرات و پیامدهای آن با حضور دکتر شاهوردی جامعه شناس دانشگاه علامه طباطبایی  ویژه دانشجویان و روابط عمومی‌ دستگاه‌ها و اهالی رسانه شهرستان 15 اسفندماه  درسالن ارشاد خبر داد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اصفهان خبرگزاری شبستان مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب خشایار الوند خانه سینما نماز جمعه همایش سواد رسانه ای گلپایگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!