Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره آخر نمایندگی شماست و ان‌شاءالله دوره بعد استراحت می‌کنید.
به گزارش ایسنا، سید حسین نقوی حسینی در جلسه امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوعیت کاندیداتوری بعد از سه دوره نمایندگی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شما هم ان‌شاءالله دور آخرتان است و دوره بعد استراحت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاریجانی نیز خطاب به او گفت:‌ شما هم نفس راحتی می‌کشید.
نقوی حسینی مجددا اظهار کرد: اگر ملت ما را حذف نکردند همکاران ما را حذف کردند.
به گزارش ایسنا، نقوی حسینی در دوره‌های هشتم، نهم و دهم نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در مصوبه ای کاندیداتوری افرادی که سه دوره متوالی نماینده مجلس بودند را در انتخابات مجلس ممنوع کردند. برچسب ها: مجلس ، لاریجانی ، مجلس

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجلس لاریجانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید

با اعلام نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، تکلیف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس مشخص شد و منتخبان مردم در این دوره و همچنین کاندیداهایی که به دور دوم راه پیدا کردند، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، با اعلام نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، «روح‌الله نجابت» با ۷۸ هزار و ۳۵۱ رای و «جعفر قادری» با ۵۹ هزار و ۶۲ رای به مجلس راه پیدا کردند و از دو حوزه شهرستان شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده است.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان جمعاً چهار نماینده و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی به منظور انتخاب دو منتخب دیگر حوزه شیراز و زرقان روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌شود و تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان هم‌زمان با دیگر حوزه‌های کشور از بامداد سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود و زمان مجاز تبلیغات این دور از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز فرایند رأی‌گیری، یعنی برابر با ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

«علیرضا پاک‌ فطرت» با ۵۶ هزار و ۳۲۹ رای، «ابراهیم عزیزی» با ۵۲ هزار و ۷۷۳ رای، «سیداسماعیل حسینی» با ۴۹ هزار و ۱۱ رای و «رحمت‌الله مرزوقی» با ۴۷ هزار و ۳۴۱ رای در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برای تصدی دو کرسی دیگر حوزه شیراز و زرقان در مرحله دوم رقابت خواهند کرد.

ابراهیم عزیزی: کاندیدای اصولگرا انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که به دور دوم راه پیدا کرد، وی که دارنده کارشناسی ارشد حقوق است، در این دوره انتخابات مجلس ۵۲ هزار و ۷۷۱ رای کسب کرد و در دوره یازدهم نیز با ۱۱۴ هزار و ۳۲۹ رای به عنوان منتخب چهارم مردم شیراز و زرقان به مجلس راه پیدا کرده بود.

از جمله سوابق ابراهیم عزیزی می‌توان به فرماندار شیراز، استاندار هرمزگان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیراز اشاره کرد.

علیرضا پاک فطرت: دیگر کاندیدای اصولگرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که در این دوره با کسب ۵۶ هزار و ۳۲۹ رای به مرحله دوم این انتخابات راه پیدا کرد، شهردار شیراز و نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با کسب ۱۹۳ هزار و ۷۹۰ رای از جمله سوابق پاک فطرت است.

سید اسماعیل حسینی: سومین کاندیدای اصولگرای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که با ۴۹ هزار و ۱۱ رای به دور دوم این انتخابات راه پیدا کرد، از جمله سوابق وی می توان به عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، معاون پژوهشی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، عضو شورای پژوهشی دانشگاه شیراز و موسس و رئیس مرکز نوآوری و تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز اشاره کرد.

رحمت‌الله مرزوقی: دیگر کاندیدای اصولگرای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان از اساتید گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز است که توانسته با کسب ۴۷ هزار و ۳۴۱ رای به دور دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه راه پیدا کند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد که به دور دوم کشیده شده است، نیز در دور نخست «اسفندیار عبدالهی» (اصولگرا) ۱۸ هزار و ۵۹۸ رای و «سیرویس سجادیان» (اصولگرا) ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای را از آن خود کردند.

اسفندیار عبدالهی دارای سابقه فعالیت در سپاه فجر استان فارس است و سیروس سجادیان هم سابقه فرمانده انتظامی فارس، جانشین مرکز مطالعات راهبردی فرماندهی کل انتظامی کشور، معاون اطلاعات مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور و رئیس شورا علمی پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی ناجا را در کارنامه دارد.

کد خبر 749543

دیگر خبرها

  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه