Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دبیر جشنواره تلویزیونی «جام جم» بیان کرد که به دلیل اختلالی که در رای‌گیری‌های جشنواره به‌وجود آمده روند ثبت آرا فعلا متوقف شده‌است.
به گزارش خبرنگار مهر، ارسال پیامک‌های مشکوک به طیف گسترده‌ای از مردم مبنی‌بر «ثبت رأی آن‌ها به نام برنامه تلویزیونی برنده‌باش در جشنواره جام‌جم» آن هم بدون آنکه فرد دریافت‌کننده پیامک در رأی‌گیری جشنواره مشارکت کرده باشد، ابهاماتی را درباره فرآیند ثبت آرا در این رویداد تلویزیونی طی روزهای اخیر به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقه «برنده باش» هر پنجشنبه و جمعه با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و از طرف شبکه به‌عنوان یکی از کاندیداهای جشنواره تلویزیونی «جام جم» حضور یافته و در بخش برنامه‌های شاخص، رقیب اصلی برنامه «نود» در این شبکه محسوب می‌شود.
پیامک‌های موردنظر با این جمله که «دوست عزیز، رای شما با رای قبلی جایگزین شد» برای افراد زیادی ارسال شده و کاربران زیادی (که اصلا رای نداده اند یا به برنامه دیگری رای داده‌اند) با گرفتن اسکرین‌شات از این پیامک و اشتراک آن در فضای مجازی (بخصوص توئیتر) به این اتفاق اعتراض کرده‌اند. حتی در مواردی کاربران محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را مخاطب قرار داده‌اند تا پاسخگوی این ابهام در فرآیند ارسال پیامک‌ها باشد.
احمدی‌افزادی دبیر جشنواره «جام جم» در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای پیگیری این ماجرا بیان کرد: ما در دبیرخانه جشنواره «جام‌جم» هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم و طی جلسه‌ای به بررسی پیامک‌ها و موارد مرتبط با این قضیه می‌پردازیم و به طور جدی نسبت به این مساله اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: ما همه مسیرهایی را که منجر به ثبت رای می‌شود بررسی کرده تا هر کجا اخلالی دیده شود جلوی آن را بگیریم و قطعا تلاش ما بر این است که تک‌تک رای‌های مردمی به دقت و با شفافیت و حساسیت حفاظت شود.
احمدی‌افزادی اظهار کرد: حوزه انفورماتیک جشنواره «جام جم» در ساعت ۲۴ بامداد روز جمعه ۱۰ اسفندماه متوجه این اخلال در رای گیری‌ها شده و بلافاصله سیستم ورود آرا را بسته است.
دبیر جشنواره جام‌جم ضمن تأکید براینکه عوامل برنامه «برنده‌باش» در این اخلال هیچ نقشی نداشته‌اند، در پایان سخنانش بیان کرد: ثبت آرا همچنان متوقف است تا ما ببینیم مشکل چیست و از کجا این اتفاق رخ داده است. برچسب ها: رأی‌گیری ، جشنواره تلویزیونی ، جام جم

منبع: خرداد

کلیدواژه: رأی گیری جشنواره تلویزیونی جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • رسوایی جدید در آمریکا
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه