Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛نوید ظفری افزود: سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی رشته رزمی سوپرساباکی با حضور ورزشکارانی از11کشور همراه با ایران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد . وی افزود:تیم ورزشکاران اعزامی میامی توانست با8مدال دررشته دفاع شخصی ودربخش صلاح سردیک مدال طلا کسب نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی تصریح کرد:مجید نوروزی ،مجتبی نوروزی ،مهدی نوروز پور،ابوالفضل نوری،عبدالله عرب اسدی ،غلامعلی عرب اسدی،غفار عرب اسدی،محمد کاظم عرب اسدی در رشته دفاع شخصی هشت مدال طلا وحمیدرضا نوروزی در بخش سلاح سرد مقام اول را کسب کردند. وی گفت: جام قهرمانی بخش گروهی به عنوان بهترین تیم به حمیدرضا نوروزی اهدا شد . رقابت های بین الملی رزمی کاران از هفت الی 11 اسفند در سالن ورزشی 2هزار نفری حضرت ولیعصر (عج) منطقه آزاد ماکو برگزار شد. تیم هایی ازکشورهای افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، پاکستان و گرجستان همراه با ایران حضورداشتند و ایران در این پیکارها 2 تیم ازشهرهای مختلف داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رقابت سوریه گرجستان مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند