Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:56:23 GMT

شهروند ۲۵ ساله شد/ رویکرد توسعه ای شهروند به استانها

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۰۳۰۸

شهروند ۲۵ ساله شد/ رویکرد توسعه ای شهروند به استانها

از نخستین فروشگاه شهروند که در سال ۱۳۷۳ در میدان آرژانتین و تحت عنوان فروشگاه بیهقی افتتاح شد، ۲۵سال می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فروشگاه شهروند: «مسعود سریع القلم» در بیست و پنجمین سالروز تاسیس فروشگاه های شهروند با اشاره به سیاست گذاری های کلان و بلند مدت این مجموعه گفت: این شرکت طی ۲۵ سال سابقه خدمت گذاری به شهروندان تهرانی همواره در مسیری گام برداشته که امروزه به عنوان یک برند معتبر و قابل اطمینان در صنعت خرده فروشی و در میان شهروندان شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند به کارگیری اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی را یکی از اصلی ترین چشم اندازهای این شرکت دانست و تصریح کرد: استراتژی فروشگاهی در شهروند که طی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شده است بر آن است تا با رویکردی جامع و نوین فعالیت فروشگاه های شهروند را که اکنون در پایتخت متمرکز شده است در جهشی بزرگ به صورت فرامنطقه ای و در سطح کشور توسعه دهد.

سریع القلم، بیست و پنج سال سابقه فعالیت شهروند را گنجینه ای غنی از تجربه و تخصص دانست که در نیروی انسانی این شرکت متمرکز شده است و افزود: منابع انسانی ثروت و سرمایه اولیه و اصلی هر سازمان را تشکیل می‌دهد و سرمایه انسانی، چیزی به جز انباشت مهارت و تخصص نیست از همین رو در دوره مدیریت جدید شهری، آموزش نیروی انسانی به عنوان یک اصل کلیدی و مهم مورد توجه قرار گرفته است تا امروز در جشن ۲۵ سالگی شهروند شاهد تعالی و شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه و رضایت حداکثری شهروندان باشیم.

مدیر عامل شرکت شهروند در ادامه با تاکید بر اهمیت تامین کالا و پیچیدگی های صنعت خرده فروشی خاطر نشان کرد: مجموعه شهروند از ابتدای تاسیس تا کنون به عنوان فروشگاهی بزرگ و جامع مطرح بوده است که توانسته با بیشترین تنوع کالایی نه تنها در تامین کالای اساسی شهروندان مثمر ثمر واقع شود بلکه با تکیه بر اصل مشتری مداری توانسته کالا و مایحتاج مورد نیاز شهروندان را خصوصا در فضای ملتهب اقتصادی کشور با رعایت استانداردهای دقیق و بدون کمبود و با قیمت مناسب تامین کند و نقش موثر و کلیدی در تنظیم بازار داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت سودآوری و هزینه های شهروند گفت: با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم هزینه های جاری در شرکت شهروند را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم و شرکت را در مسیر رشد و سودآوری قرار دهیم، آن هم در شرایطی که نرخ کالا و خدمات در کشور با افزایش بی سابقه ای روبرو شد.

سریع القلم ادامه داد: بر همین اساس امروز را به فال نیک می گیریم که توانسته ایم با سودآوری صورت گرفته هم تکالیف شورای اسلامی شهر تهران را در بحث بودجه محقق کنیم و هم سهم خود را از محل سود حاصله به حساب خزانه شهرداری تهران واریز کنیم و در صدد هستیم با سرمایه گذاری بر روی جاذبه های فروشگاهی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان موجبات افزایش فروش و رضایت مشتریان را فراهم کنیم.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب حضرت زهرا س مجلس استان بوشهر عکس نگاشت شهرداری تهران شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم

برخی از فروشگاه‌ها در جنوب استرالیا برای جلوگیری از سرقت محصولات پروتئینی خود، روی آنها ردیاب ماهواره‌ای نصب می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ۳۰ دلار برای فروشنده‌ها هزینه در بر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت