Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:33:26 GMT

دختر جوان کرمانی پس از 9سال حبس از قصاص نجات یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۰۳۱۶

دختر جوان کرمانی پس از 9سال حبس از قصاص نجات یافت

کرمان - ایرنا - معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: 'س.ش' دختر جوان 28 ساله ای پس از 9 سال حبس با مساعدت خیرین وکمک دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان و با جلب رضایت خانواده مقتول آزاد شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، امینه سالاری افزود: این دختر جوان 9 سال قبل در سن 18 سالگی در یکی از روستاهای استان کرمان مرتکب قتل مرد 35ساله ای شد و پس از رسیدگی قضایی به اتهام ارتکاب قتل عمد به قصاص نفس محکوم شده و تاکنون در زندان به سربرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پدر و مادر این دختر جوان فوت کرده و از نعمت داشتن خواهر و برادر نیز محروم بوده است تصریح کرد: وی به دلیل نداشتن خانواده طی این 9 سال ملاقات کننده ای نیز نداشته است.
این مقام قضایی بیان کرد: با همکاری مددکاری زندان و تشکیل نشست های متعدد سازشی با خانواده مقتول و در نهایت با مساعدت خیرین رضایت اولیای دم جلب شده و با توجه به شرایط خاص وی، که در حال حاضر 28 ساله است پس از آزادی تحویل یکی از بستگان داده شده و دستورات لازم جهت استفاده از خدمات حمایتی اداره بهزیستی نیز برای او صادر شده است.
وی افزود: همراهی و مساعدت انسانهای بزرگ و خیرخواه همواره در راستای رهایی زندانیان واجد شرایط از قید حبس اثربخش است.
3029/7437/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دادگستري رهايي از قصاص كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان

به گزارش صدای ایران از ایرنا از اعلام روز جمعه جمعیت هلال احمر استان کرمان، ساعت ۱۳ امروز و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • نجات ۶ کودک در کوه‌های کرمان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان