Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:32:33 GMT

وودوارد چاره‌ای ندارد، سولسشر باید دائمی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۰۷۷۰

وودوارد چاره‌ای ندارد، سولسشر باید دائمی شود

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید اد وودوارد، مالک این باشگاه چاره‌ای ندارد جز اینکه اوله گنار سولسشر را به عنوان سرمربی دائمی این تیم منصوب کند و این اقدام باید هر چه سریعتر انجام شود.

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس معتقد است عملکرد اوله گنار سولسشر، همبازی سابق او، به عنوان سرمربی یونایتد آنقدر عالی بوده که مالک باشگاه، اد وودوارد، باید شک و تردید را کنار گذاشته و او را هر چه سریعتر به عنوان سرمربی دائمی تیم منصوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر از زمان نشستن روی سکوی هدایت منچستریونایتد تا کنون در لیگ برتر 12 بازی انجام داده و 10 پیروزی بدست آورده است.

 

 

فردیناند در پاسخ به سوالی درباره اینکه به نظر او اد وودوارد در تابستان پیش رو برای انتخاب سرمربی یونایتد چه خواهد کرد گفت:" وودارد حتما سولسشر را سرمربی خواهد کرد. چون به جز این کار دیگری نمی‌تواند بکند. اوله کاری کرده که هیچکس نمی‌تواند به او نه بگوید. در واقع اوله خودش را به وودوارد تحمیل کرده".

 

فردیناند اعتراف می‌کند که وقتی سولسشر برای اولین بار روی نیمکت یونایتد نشسته او امید چندانی به موفقیتش نداشته. فردیناند در این باره گفت:" وقتی اوله به تیم آمد من معتقد نبودم که او بهترین سرمربی دنیا است ولی فکر هم نمی‌کردم که سرمربی خیلی بدی می‌شود. من معتقد بودم سولسشر تیم را می‌شناسد و می‌تواند اوضاع را سر و سامانی بدهد".

 

 

ریو فردیناند در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ولی اصلا انتظار نداشتم اوله اینقدر عالی کار کند. شک ندارم وودوارد هم چنین انتظاری نداشته. سولسشر از انتظار همه فراتر عمل کرد. او کاری کرد که حالا نه گفتن به سرمربی‌گری دائم او برای همه غیرممکن شده است".

 

 

 

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا

امید تیم فوتبال منچستر یونایتد با تساوی مقابل برنلی رده نوزدهمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای یونایتد آنتونی در دقیقه 79 گلزنی کرد ولی برنلی توانست در دقیقه 87 توسط آمدونی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند.

یونایتد با این تساوی 54 امتیازی شد تا امیدش برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارسلونا فاتح نبرد سن سیرو مالک منچستر یونایتد در گذشت

دیگر خبرها

  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره