Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین گفت: برای انتقال آب شرب، پروژه لوله رانی از زیر خط آهن انتقال بیدستان_شریف آباد با لوله فولادی به قطر هزار میلی متری اجرا شد.

بیرنوندی، هزینه اجرای این طرح را سه میلیارد و هفتصد میلیون ریال بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای افزایش میزان تولید آب شرب هم طرح خط انتقال چاه شماره ۱۹ بیدستان با لوله پلی اتیلن قطر ۴۰۰ میلیمتری با احداث ۴ عدد حوضچه شیر اجرا شد.

بیرنوندی، هزینه اجرای این طرح را ۸۰ میلیارد ریال بیان کرد.

به گفته وی، پروژه اجرای ۴ هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال و جمع آوری آب شرب چاه‌های منطقه جنوب بیدستان موسوم به امامزاده سلیمان (ع) با لوله چدن داکتیل قطر ۶۰۰ میلی متری با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان افزود: افزایش حجم انتقال آب از چاه‌ها به سمت مخازن ذخیره آب، صرفه جویی در مصرف انرژی و بالارفتن کارایی تاسیسات از جمله فواید اجرای این پروژه است.

وی اظهار داشت: همچنین پروژه اجرای ۳ هزارمتر خط انتقال آب محمدیه به مهرگان با هزینه ۵۵ میلیارد ریالی با هدف بهبود فشار آب در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان و افزایش حجم انتقال آب با ۳۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

اجرای خط انتقال آب شرب جاه شماره ۱۹ بیدستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد