Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:11:59 GMT

جابجایی مسافران در نوروز 10 درصد افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۰۹۱۲

جابجایی مسافران در نوروز 10 درصد افزایش می یابد

به گزارش ایرنا ، عبدالهاشم حسن نیا روز یکشنبه در آیین افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار مغان افزود: طرح نوروزی امسال از 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین سال 98 ادامه خواهد یافت.
او اظهار داشت: 14 هزار دستگاه اتوبوس ، 30 هزار دستگاه سواری و تاکسی بین شهری و 30 هزار دستگاه مینی بوس در کشور به مسافران خدمات ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای افزایش ایمنی و ایجاد بستر مناسب برای مسافران نوروزی با پلیس راه و سایر دستگاه های مرتبط هماهنگی لازم را انجام داده است.
به گفته وی ، پارسال 400 هزار دستگاه خودرو خارجی بصورت ترانزیت در کشور تردد کردند که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور گردش مالی خوبی داشته و کمک حال اقتصاد کشور است.
او افزود: در سال آینده 700 میلیارد ریال اعتبار ملی و 500 میلیارد ریال اعتبار استانی برای حفاظت و نگهداری راه های ارتباطی استان اردبیل از جمله آسفالت ، بهسازی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی اختصاص خواهد یافت.
در این آیین فاز دوم پایانه حمل و نقل مرزی بیله سوار مغان با اعتبار 180 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان اردبیل پلیس راه راهداری و حمل و نقل جاده مسافران نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند