Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:42:43 GMT

گرانی سبزی و صیفی جات بر گردن باران افتاد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۱۶۱۷

گرانی سبزی و صیفی جات بر گردن باران افتاد

اسدالله کارگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عمده نیاز سبزی بازار تهران از جنوب کشور تامین می شود که بارش ها و وقوع سیلاب در این مناطق سبب بروز صدمه به محصولات موجود شده و نوسان قیمت ها را بازار طی روزهای اخیر به دنبال داشت.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: خرید سبزی اتحادیه از میدان مرکزی با نرخ پنج هزار تومان انجام می شود و بناچار باید سبزی را با قیمت کیلویی 6 هزار تومان که کمتر از سود دریافتی هم هست به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگر گفت: برای برطرف شدن مشکلات موجود باید برخی از محصولات صیفی مانند کاهو از بخش های همجوار تهران مانند شهرری و شهریار تامین شود که به نظر می رسد تا 25 روز آینده این اقدام انجام شود و شاهد بهبود وضعیت بازار باشیم.
وی درباره وضعیت بازار شب عید نیز معتقد است که قیمت سبزی در ایام نزدیک به نوروز به دلیل نبود استقبال نباید افزایش یابد و باوجود گرانی های اخیر، بازار سبزی با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز با رکود همراه خواهد شد.
به گزارش ایرنا افزایش قیمت برخی صیفی جات مانند سبزی و کاهو در پایتخت طی روزهای اخیر خبرساز بوده است.
تهرام/ 9206/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 افزایش قیمت بازار تهران شب عید گرانی میوه و سبزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در شمال تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228899 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟