Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو در آیین افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار مغان افزود: امتداد راه آهن اردبیل با گذر ار شهرستان‌های شمالی استان تا مرز و اتصال به خط آهن جمهوری آذربایجان در برنامه اتی استان قرار دارد.

وی بیان کرد: در جریان سفر مسئولان استان به جمهوری آذربایحان، اتصال راه آهن اردبیل به جمهوری آذربایجان مورد موافقت قرار گرفته و تا ۲ ماه آینده زمین مورد نیاز برای آن تملک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اظهار داشت: تلاش می‌شود این طرح تا چهار سال آینده به اتمام رسیده و شاهد بهره برداری از این پروژه و اتصال استان اردبیل به آسیای میانه باشیم.

استاندار اردبیل به اجرای برنامه‌های مختلف برای توسعه راه آهن و فرودگاه پارس آباد اشاره کرد و افزود: ایجاد زیرساخت‌ها در اشتغال و توسعه منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.

بهنامجو همچنین با اشاره به سرمایه گذاری‌های عظیم در شمال استان بیان کرد: تلاش می‌شود با ایجاد زیرساخت‌های مناسب صادرات استان در سال‌های آینده سه برابر افزایش یابد.

به گفته وی، برای بهسازی و زیباسازی اطراف پایانه مرزی بیله سوار اعتبار مناسب اختصاص خواهد یافت چرا که این پایانه ویترینی برای مسافران خارجی است.

او با بیان اینکه گسترش توریسم درمانی و سلامت یکی از اولویت‌های مسئولان استان است، افزود: با همکاری یکی از بیمارستان‌های خصوصی اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی استان در سال آینده بحث توریسم درمانی ساماندهی خواهد شد.

وی گفت: موضوع منطقه آزاد پارس آباد، بیله سوار و گرمی مغان پس از پایان بحث بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد و امیدواریم با تصویب آن شاهد گسترش همه جانبه منطقه باشیم.

استاندار اردبیل اظهار داشت: بیله سوار مغان با داشتن زیرساخت‌های مناسب می‌تواند یکی از مناطق آزاد موفق و پیشرو باشد.

فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار مغان شامل ۹ هکتار محوطه سازی، ۴۴ هزار مترمکعب خاک برداری و ۴۲ هزار متر مکعب خاک ریزی است.

عملیات اجرایی فاز دوم این پایانه از سال ۹۴ شروع شده است، برای اجرای این طرح بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری کشور هزینه شده است.

این پروژه شامل نماز خانه، سنگ نمای محوطه، سرویس بهداشتی، ساختمان اداری، اجرای پارکینگ مسقف و اجرای رویه بتونی می‌باشد.

در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس اداره حمل و نقل و پایانه‌های کشور همچنین راهداخانه بودالالو در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با زیربنای ۸۰۰ متر مربع با صرف ۱۰ میلیارد ریال و نیز باشگاه آمادگی جسمانی ۲۶ آذر در محل اداره کل راهداری سابق استان اردبیل با هزینه ۳ میلیارد ریال افتتاح شد. منبع: ایرنا

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان