Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان می‌گوید مارک آندره تراِشتگن این فرصت را دارد که در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در درون دروازه آلمان بایستد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تراِشتگن چندی پیش در واکنش به اظهارات یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که گفته مانوئل نویر دروازه‌بان شماره «یک» این تیم در مسابقات یورو 2020 خواهد بود، در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» گفته بود می‌خواهم با ارائه بهترین عملکردهایم به یواخیم لو فشار بیاورم که او تصمیم بگیرد مرا دروازه‌بان «شماره یک» تیم ملی فوتبال آلمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یواخیم لو در تازه‌ترین اظهارنظر در گفت‌‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» در خصوص اظهارات دروازه‌بان آلمانی بارسلونا گفت: به اعتقاد من تراِشتگن حرف بدی نزده و نباید آن را حمله‌ای به سوی مانوئل نویر و کادر فنی تیم تلقی کرد. او اهداف خود را ترسیم کرده و حق این کار را هم دارد، چون او در دو، سه سال اخیر تبدیل به دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای شده است. 

تراِشتگن: می‌خواهم دروازه‌بان شماره «یک» آلمان شوم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تصریح کرد: بابت داشتن دو دروازه‌بان در سطح کلاس جهانی هم خوشحال هستیم. سال گذشته - 2018 - به این دلیل گفتم که نویر دروازه‌بان اول تیم است چون کاپیتان تیم ما است، اما ما امسال شروعی مجدد داریم و مارک آندره این فرصت را خواهد داشت تا در بازی‌های مرحله انتخابی یورو 2020 در درون دروازه آلمان بایستد. یورو 2020 تابستان آینده برگزار خواهد شد و ما فرصت چندانی تا شروع این مسابقات نداریم.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: نویر و تراشتگن البته برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مانشافت با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت همیشه این عملکرد آنهاست که به حساب می‌آید. مانوئل با وجود دوری طولانی‌مدتش از میادین به دلیل مصدومیت در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. هم نویر و هم تراشتگن در سطح بالایی هستند، از این‌رو باید ببینیم امسال چه اتفاقی خواهد فتاد. به طور حتم مارک آندره در چند بازی در درون دروازه آلمان خواهد ایستاد.

تراشتگن از زمانی که در سال 2012 اولین بازی‌اش را برای تیم ملی آلمان انجام داده، تا کنون در 21 بازی در درون دروازه مانشافت ایستاده که بیشتر آنها در زمانی بوده که یا نویر مصدوم بوده یا یواخیم لو به او استراحت داده است.

بازی بعدی تیم ملی آلمان در تاریخ 20 مارس (29 اسفند) در دیداری دوستانه مقابل صربستان خواهد بود که در ورزشگاه خانگی ولفسبورگ برگزار خواهد شد و شاگردان یواخیم لو چهار روز بعد از آن در مرحله انتخابی یورو 2020 با هلند دیدار خواهند کرد.

آلمان در مرحله انتخابی یورو 2020 در گروه C با تیم‌های هلند، ایرلند شمالی، بلاروس و استونی همگروه است و برای صعود از این مرحله باید یکی از دو جایگاه برتر گروه را از آن خود کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یواخیم لوو مانوئل نویر فوتبال آلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یواخیم لوو مانوئل نویر فوتبال آلمان یواخیم لوو مانوئل نویر فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند