Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- وزير راه و شهرسازي گفت: آزاده راه تهران – شمال در تابستان 98 به بهره برداري مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري آريا، "محمد اسلامي" در حاشيه چهاردهمين همايش سراسري روسا و مديران پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که از آزاده راه تهران - شمال چه زماني بهره برداري مي‌شود، اظهار داشت: آزاده راه تهران - شمال از اتوبان همت جدا و به شهرستانک منتهي مي‌شود و ان شاء الله در تابستان 98 مورد بهره برداري قرار مي‌گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين آزاده راه؛ پروژه عظيمي است که از نظر فني و هوشمندي تفاوت‌هاي ويژه‌اي با ساير آزادراه‌ها دارد.
وزير راه و شهرسازي ادامه داد: نيرو‌هاي شرکت‌هاي پيمانکاري با حداکثر ظرفيت در اين آزاده راه مشغول به کار هستند و ان شاء الله در تابستان 98 پس از بهره برداري، مردم ما از يک جاده استاندارد بهره مند مي‌شوند.
اين مقام مسئول در پاسخ به اين سوال که چرا اعلام کرديد رفع نقاط حادثه خيز در دو سال آينده صورت مي‌گيرد، بيان کرد: 3 هزار و 300 نقطه حادثه خيز داريم که رفع آن در دستور کار است و البته بايد بگويم نيمي از اقدامات انجام شده است.
اسلامي يادآور شد: در نقاطي که شاهد حوادث سنگيي بوده ايم، اقدامات اصلاحي را در اولويت قرار داده ايم و ساير اقدامات نيز به جد دنبال مي‌شوند. به طوري که در برخي نقاط به دنبال ايجاد 700 کيلومتر باند دو هستيم که 200 کيلومتر مورد بهره برداري قرار گرفته است.
اين مقام مسئول اشاره کرد: ارائه طرح 2 ساله براي رفع نقاط حادثه خيز نيز به دليل حجم بالاي عمليات‌ها و اقدامات در اين حوزه است.
وي در بخش ديگري از سخنان در پاسخ به سوالي درباره گران فروشي برخي شرکت‌هاي فرودگاهي عنوان کرد: يکي از تکاليف جديد مديران انتصابي در اين دوره "انتظام بخشي به کيفيت و نحوه بهره برداري از فضاي فرودگاهي" است.
وزير راه و شهرسازي در پاسخ به سوالي درباره اينکه آيا همزمان با سفر‌هاي نوروزي قيمت بليت هواپيما افزايش مي‌يابد يا خير، پاسخ داد: قيمت بليت هواپيما افزايشي نخواهد داشت و قيمت بليط به موجب قانون و نظام عرضه و تقاضا، تعيين سقف شده و افزايشي نخواهد داشت.
وي يادآور شد: سازمان هواپيمايي کشور و معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي با تشکيل ستادي بر کليه امور حمل و نقل و قيمت بليط‌ها ناظر هستند.
اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: همزمان با ايام نوروز 12 هزار راهدار آماده باش و 9 هزار ماشين الات و 900 راهدارخانه فعال هستند و از فعاليت راهداران عزيز همزمان با بارش سنگين برف در ايام گذشته قدرداني کنم.

منبع: خبرگزاري صداوسيما

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزاده راه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم