Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:33:12 GMT

بیانیه ۲۴۳ نماینده مجلس در تقدیر از ارتش

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۲۷۵۱

بیانیه ۲۴۳ نماینده مجلس در تقدیر از ارتش

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۴۳ نماینده در تقدیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 12 اسفند) قوه مقننه، بیانیه 243 تن از نمایندگان در تقدیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل اجرای مقتدرانه رزمایش دریایی ولایت 97 را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور زیردریایی فاتح و ناوشکن سهند در رزمایش ولایت 97اخبار رزمایش| شلیک موشک کروز ضدکشتی از هواناوهای ارتش

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

رزمایش دریایی ولایت 97 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ارتقای آمادگی رزمی و نمایش توان رزمی خود بر مبنای ارسال پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه در گسترده‌ای به وسعت بیش از 2 میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز، سواحل عمان، شمال اقیانوس هند به مدت سه روز برگزار شد.

امروز ملت بزرگوار ایران اسلامی قدرشناس همت و تلاش فرزندان خویش در نیروهای مسلح و توفیق فرزندان خود در ارتش در فراهم نمودن امنیت در مرزهای گسترده، هستند و آن را زمینه ساز پیشرفت جامعه، رفاه، عدالت، سرافرازی و عزت در دنیا و آخرت می‌دانند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام ملت ایران اسلامی به مصداق حدیث شریف از تلاش های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر فرماندهان و افسران، درجه داران و سربازان دریادلان نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای‌پیام/

 

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایندگان مجلس مجلس دهم نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت