Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شایعه حمایت وزارت ورزش از ۲ نفر از نامزد‌های ریاست فدراسیون کاراته و رد این اخبار از سوی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: صحبت‌های داورزنی حقیقت دارد و هیچ یک از گزینه‌ها تحت حمایت وزارت ورزش و جوانان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انتخابات رئیس فدراسیون کاراته با حضور ۱۰ نامزد در روز پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه برگزار می‌شود.

آشوری در ادامه درباره حضور کاراته کا‌های تیم ایران در رقابت‌های کاراته وان سری آ. اتریش گفت:  ۲ نفر از بانوان در بخش کاتا و ۵ نفر در بخش کمیته اعزام شدند که با توجه به حضور ۲ نفر از آن‌ها در فینال یک نتیجه عالی محسوب می‌شود و از آقایان یک نفر در بخش کاتا و ۱۴ نفر در بخش کمیته شرکت کردند که یک نفر آن‌ها فینالیست و دو نفر دیگر به دیدار رده بندی رسیدند.

دبیر فدراسیون کارانه درباره نتایج کسب شده توسط تیم اعزامی ایران در این مسابقات گفت: نتایج منطقی و قابل قبول هستند و به دلیل احتمال حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ همه کشور‌ها با تمام توان و سرمایه گذاری زیاد در این رقابت‌ها حاظر شدند.

آشوری در ادامه دلیل کسب نتایج ضعیف توسط حمیده عباسعلی، امیر مهدی زاده و سجاد گنج زاده را پرفراز و نشیب بودن رشته کاراته نسبت به سایر رشته‌ها دانست.

محسن آشوری در همچنین از کسب دو مدال طلا توسط کاراته ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کشور ژاپن خبر داد.

بیشتر بخوانید: کاراته ایران در انتظار کسب مدال‌های جهانی

انتهای پیام/

 

نفرات اعزامی به اتریش درخشیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم