Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهران ۱۷ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون FATF بیانیه‌ای صادر کردند. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، خواهران 17 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون FATF بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است: ما جمعی از دانشجویان بسیجی و انقلابی  دانشگاه‌های استان اصفهان به‌واسطه دغدغه‌مندی و احساس مسئولیت نسبت به کشور و نظام اسلامی برآن شدیم امروز نامه‌ای نوشته و شما را مخاطب خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: امروز با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و پس از تحمل دردها و رنج‌های فراوان ملت شهید پرور این مرز و بوم شاهد آن هستیم که به جای تلاش برای وصول آرمان‌های اسلامی‌مان، برخی مسئولان مع الأسف به جای اتکا به توان داخلی و به‌کار بستن منویات مقام معظم رهبری در حل مشکلات اقتصادی کشور، تمام تمرکز خود را بر روی پیوستن به کنوانسیون‌هایی گذاشته‌اند که در صورت اجرای آن‌ها اقتدار و استقلال سیاسی و اقتصادی کشور زیر سؤال می‌رود.

خواهران 17 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان تاکید کرده‌اند: همان طور که شما هم مطلع هستید در جلسه کنگره آمریکا در تاریخ 30 نوامبر 2017 مارشال بیلینگزلی دستیار وزیر خزانه داری آمریکا که چند ماهی است ریاست FATF را بر عهده گرفته، صراحتاً در پاسخ به یکی از نمایندگان کنگره آمریکا تأکید می‌کند برای حفظ فشار بر ایران و جلوگیری از دور زدن تحریم‌های آمریکا توسط ایران به خصوص سپاه، ضرورت دارد ایران قوانینی در رابطه با مقابله با تروریسم و پولشویی تصویب و اجرا کنند.

در بخش دیگری با خطاب قرار دادن اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ذکر شده است: حال این سؤال پیش می‌آید که چرا کشور باید وارد چنین باتلاقی شود؟ اگر دلیل‌تان بهانه ندادن دست دشمن باشد، باید بگوییم که این را همه خوب می‌دانیم که دشمن از هر چیزی می‌تواند بهانه‌ای بسازد مگر در ماجرای برجام به ما ثابت نشد!

در ادامه آمده است: در مسئله پرونده هسته‌ای کوتاه آمدیم؛ جلوتر آمدند و بحث ایران موشکی را پیش کشیدند. یا شاید هم نظرتان با نظر غیرقابل قبول آقای ظریف که گفتند همکاری نکردن با FATF  باعث می‌شود دیگران سؤالات بیشتری از ما بکنند و در لیست سیاه قرار بگیریم، یکی شده است!

"میرسلیم" درباره FATFو CFT به چه یقینی رسیده است؟امام جمعه موقت اهواز: برخی در حال فشار ‌برای تصویب FATF و پالرمو هستندقالیباف: ‌برخی‌ها آب را به برجام و حل مشکل گوشت یخی را به FATF گره می‌زنند‌آیت‌الله علم‌الهدی: مگر مشکل آب با برجام حل شد که مشکل گوشت با FATF حل شود؟

دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان اصفهان بیان کرده‌اند: در پاسخ به این منطق می‌خواهیم بگوییم به چه حقی از ما سؤال می‌کنند، مگر ارباب ما هستند یا ما برده آن‌ها هستیم که موظف به پاسخگویی باشیم؟ اگر اینطور است جمهوری اسلامی هم سؤالات زیادی از آنها دارد چرا آنان پاسخگو نیستند؟ واقعا به غرور و غیرت ملی ما بر می‌خورد، زمانی که سخنگوی FATF در پاسخ به سؤال خبرنگار BBC می‌گوید: به آنها {مخالفان FATF} اطمینان نمی‌دهیم و آنها {ایرانیان} باید این استثناهایی که در قوانین‌شان می‌گذارند را حذف کنند! چرا؟ واقعا چرا باید کسی یا کسانی از آن سر دنیا برای قوانین کشور ما تصمیم بگیرند. اگر هم علت پذیرش FATF را حل مسائل اقتصادی عنوان می‌کنید، پاسختان چند کلمه است: "پذیرش FATF خودکشی از ترس مرگ است"

در بخش دیگری عنوان شده است: مشکلات اقتصادی با اتکا به نیروی داخلی قابل حل است نه اعتماد به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و پیوستن به کنوانسیون‌هایی که به گفته سران‌شان باعث فشار بیشتر به مردم کشور خواهد شد، آخرین تجربه از اعتماد به دشمن برجام نافرجام بود که چیزی جز پشیمانی را در پی نداشت! با این اوصاف و طبق سخنان بیلینگزلی حال، هر کس از FATF حمایت کند چیزی جز مصلحت نظام را در نظر گرفته، در حالی که شما مسئولان به عنوان تشخیص دهندگان مصلحت نظام عهده‌دار این تصمیم گیری بزرگ شده‌اید.

در پایان تاکید شده است: و در آخر ما دانشجویان از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان آخرین سنگر حفظ ارزش‌های نظام، انتظار داریم با استفاده از تجربیات تلخ گذشته در اعتماد به آمریکا و متحدانش در معاهداتی مانند برجام نافرجام درس گرفته تا عزت و غرور و غیرت ملی ایرانیان بار دیگر خدشه‌دار نگردد و استقلال کشور بازیچه دست لیبرال مسلک‌های غرب زده نشود، که حفظ استقلال و عزت کشور خواسته هر ملت آزاده‌ای است.

امضاء کنندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های:

دانشگاه علوم پزشکی اصفهاندانشگاه پیام نور اصفهاندانشگاه آزاد اسلامی خوراسگاندانشگاه آزاد اسلامی نجف آباددانشگاه پیام نور بهارستاندانشگاه آزاد اسلامی کاشاندانشگاه علوم پزشکی کاشاندانشگاه غیر انتفاعی هشت بهشتدانشگاه علمی کاربردی امام صادق(ع)دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجاندانشگاه پیام نور دولت آباددانشکده علوم قرآنی دولت آباددانشگاه پیام نور شاهین شهردانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانیدانشگاه پیام نور زرین شهردانشگاه غیرانتفاعی علامه نایینی ناییندانشگاه پیام نور شهرضا

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم