Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی پست تازه‌ای که از طریق صفحه اینستاگرام رسمی خود به اشتراک گذاشت، گزارشی از آخرین تلاش‌ها و جلسات در جهت پیشرفت آموزش‌وپرورش کشور را به مردم ارائه داد.

وزیر آموزش‌ و پرورش درپست جدیدش آورده است:

چهارشنبه بعد از جلسه هیأت دولت، از نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته در مصلی تهران بازدید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آنجا مجدداً تأکید کردم که مفهوم خصوصی‌سازی مورد سوءبرداشت قرار می‌گیرد و دولت تصمیمی در مورد خصوصی‌سازی به شکلی که توسط برخی مطرح می‌شود و در آن هزینه‌های آموزش بر عهده خانواده‌ها قرار می‌گیرد، ندارد.

سپس در همایش تربیت فاطمی شرکت کردم. امسال وزارتخانه برای کاهش هزینه‌ها مراسم بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و روز زن را با گرامی داشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی ادغام کرده بود.

ما تلاش می‌کنیم نقش و سهم کنکور را کاهش دهیم و رقابت‌های فردی جای خود را به فعالیت‌های جمعی دهد. بچه‌ها وقتی شکست می‌خورند باید طعم شکست را باهم بچشند و اگر پیروز می‌شوند باید باهم پیروز شوند؛ این هدف تربیتی ماست.

فعالیت‌های فرهنگی هنری باید به سمت مسابقات گروهی بروند لذا اگر به سمت اقداماتی حرکت می‌کنیم با این رویکرد است ما از تکالیف مرسوم دوره ابتدایی شروع کردیم که به سمت تکالیف مهارت محور بروند.

آزمون‌هایی که تمام انرژی بچه‌ها را به خود می‌گیرد باید حذف شوند؛ این‌ها دایه‌هایی هستند که خود را مهربان‌تر از مادر نشان می‌دهند.

اگر شرایط اجازه می‌داد در دوره ابتدایی از۲۴ساعت درسی، ۱۲ساعت را به فعالیت‌های هنر و ورزشی اختصاص می‌دادم.

نیکمت‌های سخت و تنگ باید جای خود را به میدان‌های وسیع پرورشی دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار

به گزارش همشهری آنلاین مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و رسانه صبح امروز (چهارشنبه) دار فانی را وداع گفت. این پیشکسوت عرصه رادیو چندی قبل به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شده بود. استاد اسکویی که متولد سال 1318 بود، از سال 1345 به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا 57 سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته های مختلف از جمله والیبال سالها سابقه فعالیت داشت.

همشهری آنلاین این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

کد خبر 848612 برچسب‌ها ویژه ورزشی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد