Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکه بار دیگر به دفاع از زندانیان سیاسی کاتالانی پرداخت و وضعیت آنها را بی عدالتی توصیف کرد.

طرفداری - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا پس از پیروزی این تیم در ال کلاسیکو بار دیگر به انتقاد از داوری‌ها پرداخت.

شاگردان ارنستو والورده شب گذشته موفق شدند رئال مادرید را برای دومین بار در سه روز اخیر در برنابئو شکست دهند و گام بلندی برای قهرمانی لالیگا بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی اناری‌ها پس از رسیدن به فینال کوپا دل ری، با برد دیشب اختلافشان با رئال مادرید را به 12 امتیاز رساندند تا با خیالی آسوده به استقبال ادامه فصل بروند. 

به گزارش مارکا و آ اس، جرارد پیکه پس از بازی گفت:

بابت پیروزی بسیار خوشحالیم. بهتر از بازی قبلی کار کردیم ولی نتیجه با اختلاف کمتری حاصل شد. حالا می‌دانیم چطور شرایط دشوار بازی را تاب بیاوریم. این برد گام بلندی در راه قهرمانی لیگ بود و حالا با آرامش خاطر بیشتری به استقبال بازی‌های آخر می‌رویم. جبران این اختلاف برای دیگر تیم‌ها سخت است ولی ممکن است. بردن در برنابئو دشوار است. این روند نشان می‌دهد که کارمان را خوب انجام می‌دهیم. با این حال این برد هیچ ارزشی نخواهد داشت اگر شنبه هفته آینده به رایو ببازیم. وضعیت رئال مادرید؟ مادرید باشگاه بسیار بزرگی است و تا آخرین روز حیاتش تا انتهای برای قهرمانی می‌جنگد. جشن ما پس از بازی جشن قهرمانی در لیگ نبود چون اتلتیکو مادرید هنوز تهدید می‌کند. هفته‌ای عالی داشتیم و بهتر از این نمی‌شد. این را تکذیب نمی‌کنم و باید از آن لذت برد. فشار و رقابت و تنش موجود در بازی نباید باعث برداشت اشتباه از سوی هواداران شود. در جریان بازی اینکه هر بازیکنی از پیراهنی که بر تن دارد، دفاع کند یک اتفاق عادی و طبیعی است ولی پس از بازی مشکلی وجود ندارد و ما به هم احترام زیادی می‌گذاریم. وضعیت فعلی قابل قیاس با چند سال پیش - دوران مورینیو - نیست.

صحنه برخورد راموس و مسی؟ در تصاویر مشخص است که به صورت مسی ضربه خورد. آنها بارها به داوری اعتراض می‌کنند و ژست من خطاب به آنها - عکس خبر - به همین خاطر بود تا به حرف زدنشان ادامه دهند چون بارها در حال اعتراض به داوری هستند و از آن سو داوران به سود آنها سوت می‌زنند. از این اتفاقات وقتی ضربان قلب به 1000 می‌رسد، رخ می‌دهد. دوست دارم همیشه اتمسفر حاکم بر ورزشگاه داغ باشد و می‌خواستم چند درجه‌ای تب ورزشگاه را بالاتر ببرم. ژستم در قبال VAR؟ بارها این کار را انجام دادم. راموس باید اخراج می‌شد ولی دوستم متئو در اتاق VAR هم صحنه را ندید. از حرکتی که کردم پشیمان نیستم؛ احساسم نسبت به تصمیم داور را نشان دادم.

بارسا در برنابئو راحت است؟ روند این را می‌گوید که در این زمین خوب کار می‌کنیم. عاشق بازی در برنابئو هستم و یکی از دلایل فوتبالیست شدنم، اینجا بازی کردن است. اینجا می‌دانید که داستان همه یا هیچ است و باید با نهایت تمرکز وارد شوید. به نظرم امشب در فاز تدافعی قابلیت اتکای بالایی داشتیم. رهبری خط دفاعی به خاطر تجربه بیشتری که دارم با من است. کلمنت لنگلت خیلی زود و بی نقص با تیم هماهنگ شده و فصل معرکه‌ای را سپری می‌کند؛ سرجی توانست وینیسیوس را مهار کند و جوردی هم خیلی خوب کار کرد. باید با تمرکز بازی کنید. همه تیم عالی بود.

درگیری با رگیلون؟ نه چیز خاصی نبود. او جوان است و به او گفتم این کارها را برای جلب توجه هوادارانشان می کند. او در بطن یک صحنه قرار داشت و بعد هم با بازیکنان تیم ما درگیر شد و من به همین خاطر وارد شدم.

و حرف‌هایت درباره زندانیان سیاسی که بازتاب زیادی در مادرید داشت؟ از روز اول دادگاه را دیدم. آنها - زندانیان کاتالونیایی - هیچ حرکت خشونت آمیزی انجام ندادند. هیچ خشونتی در کار نبود. ما به حرف هم گوش نمی‌دهیم و نتیجه می‌شود وضعیت فعلی. مردم نظرشان را می‌گویند ولی به نظر دیگری گوش نمی‌دهند. هستند کسانی که با این حرف من موافقند. کارلوس هررا - که به شدت از پیکه بابت حرف‌هایش انتقاد کرده بود - نام مرا عوض کرد و گفت جراردو که به نظرم هدفش توهین بود چون اسم من جرارد است. والدینم به من یاد داده‌اند که آموزش و تربیت مسئله‌ای جدا از هر داستان دیگری است. بنابراین من قرار نیست نام او را عوض یا به او توهین کنم. احترام چیز دیگری است و باید به حرف بقیه گوش بدهید. با حرف زدن می‌توان به توافق رسید و اگر در وضعیت فعلی هستیم به این خاطر است که به همدیگر گوش نمی‌دهیم. تا وقتی به نظر بقیه گوش ندهیم هیچ راه حلی وجود ندارد. من به حرف مخالفانم گوش می‌دهم ولی این افراد گناهکار نیستند. آنها سوار خودروی گارد ملی شدند ولی اینکه خشونت نیست. این عادلانه نیست. در هر صورت به نظر شما احترام می‌گذارم و خواهیم دید نتیجه دادگاه چه می‌شود. با توجه به چیزهایی که در کاتالونیا دیده‌ام، این قضایا هیچ ربطی به استقلال ندارد. دادگاهی برای کسانی برگزار شده که هیچ گناهی مرتکب نشده‌اند و لایق گذراندن 20 سال در زندان نیستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)