Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در برنامه امشب «مهتاب» کانال آذري شبکه سحر «خليل فريدي» هنرمند خوش نويس آذري حضور مي يابد .
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، «خليل فريدي» که فعاليت هنري خود را زير نظر اساتيد بنام و پيشکسوت خوشنويسي ايران مثل استاد «غلامحسين اميرخاني» ، «جواد بختياري» و «محمد حيدري» شروع کرد در سال 1371 از انجمن خوشنويسان ايران فارغ التحصيل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنگ شبانه «مهتاب» تلاش دارد هر شب با معرفي يکي از هنرها ، رسوم و سنن ايراني و آذري زبانان آن، دريچه اي به سوي اشتراکات فرهنگي ميان ايران و آذري زبانان ساکن در اقصي نقاط جهان بگشايد .
«فريدي» با حضور در برنامه «آي ايشغيندا» ساعت 21:40 به وقت تهران يکشنبه 12 اسفند از ثمره سال ها تلاش و فعاليت هنري خود که خلاصه شده در مقالات و تحقيقات وي از جمله  «کاربردهاي عدد طلايي در نستعليق» ،  «بررسي نسبت هاي زيبايي و طلايي در هنرهاي تجسمي و معماري با تحليل هاي هنري و رياضي» ،  «بررسي دروس تئوري و تحليلي مورد نياز رشته خوشنويسي» و کتاب  «تحقيق در اسباب خوشنويسي» است، سخن خواهد گفت. وي همچنين  مبدع نظريه  «تعادل در نستعليق» است.
برنامه «مهتاب» به تهيه کنندگي «فرزانه ديبايي تبريزي» و اجراي «ندا سام» از کانال آذري شبکه سحر بر روي آنتن مي رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه مهتاب کانال آذري شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد