Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه دوازدهم اسفندماه ۹۷، با افزایش ۷۲ واحدی معادل ۰.۰۴ درصد به رقم ۱۶۴ هزار و ۴۴۳ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته شاهد افت ۹۲۴ واحدی معادل ۰.۵۶ درصدی نماگر کل بازار سرمایه بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته جاری، بر خلاف روز قبل، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۱ واحدی معادل ۰۰۴ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۶۳۱ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۱۵۴ واحدی معادل ۰.۵۰ رصد، عدد ۳۰ هزار و ۸۷۷ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۰۸ واحدی معادل ۰.۵۰ درصد به رقم ۲۱ هزار و ۶۴۲ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۹۳ واحد افزایش معادل ۰.۱۱ درصد را رقم زد و به سطح ۱۸۳ هزار و ۹۶۹ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۳۰ واحد افزایش معادل ۰.۰۲ درصد به رقم ۱۲۳ هزار و ۸۱۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۵۳ واحد افزایش معادل ۰.۰۸ درصد همراه بود و عدد ۳۱۴ هزار و ۹۰۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۰:۱۰ داشت و در سطح ۱۶۴ هزار و ۵۷۱ واحد قرار گرفت.

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۱۱۶ واحد، نماد دعبید متعلق به لابراتوارداروسازی دکترعبیدی با ۵۲ واحد، نماد وتجارت متعلق به بانک تجارت با ۴۰ واحد، نماد ومعادن متعلق به توسعه‌معادن‌وفلزات با ۳۷ واحد، نماد پترول متعلق به گروه پتروشیمی س. ایرانیان با ۳۰ واحد، نماد فخوز متعلق به فولاد خوزستان با ۲۹ واحد و نماد جم متعلق به پتروشیمی جم با ۲۷ واحد افزایش، بیبشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۷۸ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۵۲ واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۴۶ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۳۵ واحد، نماد وامید متعلق به گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و نماد پارس متلعق به پتروشیمی پارس با ۳۲ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: شاخص کل بورس بورس تهران بازار سرمایه نمودار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۵ هزار و ۱۸۶ واحد کاهش معادل ۲۳ صدم درصد به دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۱ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۱۹۲ واحد افزایش معادل ۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۱ هزار و ۳۷ واحد قرار گرفت.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شبندر، کگل، تاصیکو و وبملت از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای وامید، سدشت، کویر، غبشهر، ثفارس، وکغدیر و وبانک با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، ذوب، غبهشر، فملی، فولاد، خودرو، و توس و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۷ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد رسید.

نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار، بپاس، آریان، فصبا و بساما از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای آریا، توسن، غصینو، کزغال، ثپردیس و حسینا از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۴۱ نماد مثبت برابر ۵۶۵ نماد منفی بود. ۵۳ صف خرید مقابل ۵۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۸۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس