Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی کتاب «برزخ ژوری» تازه‌ترین اثر داریوش مهرجویی برگزار می‌شود. این کتاب، که انتشارات به‌نگار به تازگی چاپ و منتشر کرده است، با حضور این کارگردان برجسته و سینماگران، نویسندگان، ادیبان و اهالی رسانه برگزار خواهدشد.

در این نشست آقایان اقبال‌زاده، مجتبی گلستانی و دهباشی به‌عنوان سخنران درباره تازه‌ترین اثر مهرجویی صحبت خواهندکرد و خانم آقایی، مدیرمسئول نشر به‌نگار در مورد کتابفروشی جدید نشر، عمارت روشنان، توضیحات مختصری ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس آئین رونمایی و جشن امضای کتاب برگزار خواهد شد.

به نگار پیش از این هم رمان‌های آن رسید لعنتی، دوخاطره: سفرنامه پاریس، عوج کلاب و سفر به سرزمین فرشتگان را از این کارگردان روانه بازار کتاب کرده‌است.

آئین رونمایی از کتاب «برزخ ژوری» روز جمعه هفدهم اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در عمارت روشنان واقع در بلوار اندرزگو- خیابان سلیمی شمالی – خیابان امیرنوری – پلاک ۲۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4558019 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش مهرجویی رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نویسنده کتاب گفت:آداب یک عنصر مغفولی است که در ساخت و ساز‌های امروز کمبود آن مشهود است و هدف از نوشتن کتاب این است که آبادانی آداب دارد.
محمدرضا اولیاء افزود:در عقبه فرهنگی ما آداب در معاشرت و گفتگو و.. موضوعیت داشته و در معماری هم نیاز است.
وی ادامه داد:فایده این کتاب یادآوری این نکته که آبادانی آداب دارد.

دیگر خبرها

  • بدرود آقای پل استر
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • پل آستر نویسنده معروف آمریکایی درگذشت
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • «پل آستر»‌ درگذشت
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • پل آستر درگذشت