Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک از روز گذشته آغاز شد و صبح امروز (یکشنبه) هم شاگردان زلاتکو کرانچار اولین تمرین خود را در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال ایران برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمع ۳۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال امید در تمرین امروز (یکشنبه) به غیر از مهدی قائدی سایر نفرات دعوت شده از تیم‌های استقلال (مهدی نوراللهی، امید نورافکن و رضا آذری) و سایپا (ابوالفضل جلالی، امید دره، محمد سلطانی مهر و امیرحسین حسین زاده) در این تمرین غیبت داشتند. البته طبق اعلام زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید غیبت بازیکنان استقلال در تمرین با هماهنگی کادرفنی این تیم با حمید استیلی برای سفر آبی پوشان به قطر و برگزاری دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، اما باشگاه سایپا با ارسال نامه امضا شده از سوی مصطفی مدبر، سرپرست این باشگاه به ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) اعلام کرده است با توجه به کمبود بازیکن و آسیب دیدگی برخی نفرات این تیم در حال حاضر ۴ بازیکن خود را به تیم امید نمی‌دهد.

این در حالی است که هفته پیش حمید استیلی (مدیر تیم امید) اعلام کرد بازیکنانی که در اردوی این تیم شرکت نکنند محروم خواهند شد.

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تاکنون گزارشی درباره غیبت بازیکنان در اردوی تیم ملی امید به کمیته انضباطی ارسال نشده است، اما اگر مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید گزارشی درباره امتناع باشگاه‌ها از در اختیار قراردادن بازیکنانشان به تیم ملی امید در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. طبق احکام کمیته انضباطی نمی‌توانیم درباره پرونده‌هایی که در جریان است صحبت کنیم، اما تاکنون درباره بازیکنان سایپا هم گزارشی به ما نرسیده است. هر زمان پرونده غیبت بازیکنان هر تیمی در تمرین تیم ملی امید در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد، حکم لازم را هم صادر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: دایی روبروی تیم ملی امید و فدراسیون فوتبال!

انتهای پیام/

توضیحات حسن زاده درباره برخورد با بازیکنان غایب در تمرین تیم ملی امید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت