Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) همدان با بیان اینکه هفت دوره المپیاد علمی در حوزه علمیه خواهران الزهرا همدان برگزار شد گفت: اکنون بهره‌مندی بانوان از معارف دینی، در شرایط کنونی بسیار ضروری است و ۳۶۷ طلبه در این حوزه در حال تحصیل هستند. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، طاهره افشین‌زاد در جمع خبرنگاران در حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) از سال 1360 تأسیس شد و در قالب معاونت‌های آموزش، فرهنگی- تبلیغی، پژوهش و مالی اداری فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی بهره‌مندی بانوان از معارف دینی، بسیار ضروری است افزود: زن جایگاه بسیار والایی در اسلام دارد ولی متأسفانه در جهان کنونی تفاسیر انحرافی از آن ارائه می‌شود و اگر حوزه‌های علمیه تشکیل نمی‌شد، خیل عظیمی از زنان از یادگیری معارف ناب اسلامی محروم می‌ماندند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) همدان بیان کرد: تعداد طلاب در حال تحصیل امسال 367 نفر و از سال 1361 تا کنون 452نفر طلبه در مقطع سطح دو از این مدرسه فارغ التحصیل شده‌اند و 115 نفر به مقطع سطح سه راه یافته‌اند.

اجتماع عظیم علما و اساتید حوزه علمیه در قم برگزار می‌شودقم| پایان‌نامه‌های پیرامون وقف در حوزه علمیه توسعه پیدا می‌کندقزوین| حوزه‌های علمیه باید با جدیت به بیانیه "گام دوم انقلاب" بپردازند

افشین زاد با بیان اینکه تعداد دانش‌آموختگان این مدرسه 245 نفر است، گفت: مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)تعداد 267 مبلغ تربیت کرده اکه از این تعداد 40مبلغ دانشگاه، 30نفر مبلغ مدارس، 160نفر مبلغ مجامع عمومی، 45نفر ائمه جماعات و 12 طلبه مداح و 30طلبه حافظ کل قرآن کریم هستند.

وی عنوان کرد: در بخش آموزش تاکنون هفت دوره المپیاد علمی در این مدرسه برگزار شده که خوشبختانه رتبه نخست کشوری در المپیاد سال 1397 توسط طلبه این حوزه کسب شد ضمن اینکه معاونت فرهنگی تبلیغی این مدرسه در شش بخش فعالیت کرده و شامل حوزه فرهنگی، تبلیغ و دانش‌آموختگان، هیئت صاحب الزمان، بسیج، مشاوره و پاسخگویی به سؤالات شرعی و مهد کودک است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) همدان با اشاره به فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی، حفظ، صوت و لحن، تجوید، تفسیر و مسابقات قرآنی، برگزاری نمایشگاه کتاب و مقالات و غیره بخشی از این اقدامات است.

انتهای پیام/ ع

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان