Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@10:11:00 GMT

سارقان تجهیزات آبرسانی در بیجار دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۴۹۵۰

سارقان تجهیزات آبرسانی در بیجار دستگیر شدند

سرهنگ موسی بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت شکایت مدیر سد گلبلاغ بیجار مبنی بر سرقت تجهیزات آبرسانی که از این سد به روستاهای حومه مورد استفاده قرار می گرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: این سارقان که بومی شهرستان هستند با استفاده از اطلاعاتی که از این تجهیزات و محیط در دست داشتند با استفاده از یک دستگاه خودروی باری نیسان اقدام به سرقت تجهیزات آبرسانی این سد به روستاهای حومه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ بهاری اضافه کرد: این باند سه نفره با همکاری یک مالخر که همگی بومی شهرستان هستند بیش از پنج میلیارد ریال پمپ آب و سایر اتصالات آبرسانی را به سرقت برده اند.
او یادآور شد: عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در کمتر از 72 ساعت و توسط تیم ویژه پلیس آگاهی انجام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بیجار گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.
شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت در 142 کیلومتری شمال شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
9943/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کردستان پلیس آگاهی دستور کار پلیس سرقت فرمانده انتظامی شهرستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند