Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون مشارکتهای مردمی ، مراکز غیر دولتی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان زنجان گفت : پویش لبخند مهربانی عیدانه به منظور تأمین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم‌برخوردار آغاز شده و به مدت یک ماه در استان همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

نعمت ملکی افزود: در آستانه فرا رسیدن سال نو بهزیستی استان زنجان همزمان با سراسر کشور و درراستای حمایت از محرومین ومددجویان تحت پوشش خود طرح ویژه ای در قالب کمپین پویش لبخند مهربانی عیدانه و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درامد اجرا می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار نمود: این مهم با همکاری سازمان‌‌های مردم‌نهاد و معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان زنجان از 27 بهمن لغایت 27 اسفند ماه در سطح استان به اجرا در می آید.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که باید فرصت‌های برابر را فراهم نموده و بین افراد کم‌برخوردار و خیرین ارتباط برقرار کنیم تا این قشر از جامعه هم همانند سایر افراد از سایر امکانات جامعه برخوردار گردند.

معاون مشارکتهای مردمی ، مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه با اشاره به نقش موثر موسسات خیریه به عنوان بازوان توانمند امدادرسانی به مددجویان خاطر نشان کرد : در حال حاضر تعداد 99 موسسه خیریه توسط بهزیستی استان زنجان ثبت گردیده است.

وی یادآور شد: افراد خیری که علاقمند به حمایت از کودکان و خانواده های بی بضاعت هستند می توانند کمک های نقدی خود را  از طریق شماره حساب210091434524111 شعبه بانک توسعه تعاون و یا شماره کارت 1806-1032-0810-5029 برای واریز کمک های نوع دوستانه خود اقدام نمایند

وی خاطرنشان کرد: بسته کالایی لبخند مهربانی عیدانه شامل تن ماهی، برنج، ماکارونی،رب گوجه‌فرنگی، چای و روغن است و علاقمندان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره کل بهزیستی و ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه تحویل دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان پویش لبخند مهربانی عیدانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری اقدام به اهدای کتاب کرد.      همزمان با برگزاری گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، "طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب" در مدارس کم برخوردار شهر یزد با حضور مسئولین اجرا شد و دبستان پسرانه دکتر سیدمحمد بهادری و مدرسه دخترانه خاتمی در منطقه کم‌برخوردار صدرآباد از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.     این طرح ماندگار با هدف اجرای برنـامه‌های ســلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری؛ ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.      

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر