Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سپند، اجرای نمایش‌های «۳۰ دی ۹۵» به کارگردانی احسان حاجی‌پور و «ملکه زیبایی لی‌نین» به کارگردانی سید شایان موسوی در تماشاخانه سپند به پایان رسید.

امید معلم (فرزند علی معلم) و تهیه‌کننده «۳۰ دی ۹۵» در پایان شب آخر این نمایش، خواستار یک دقیقه سکوت برای درگذشت خشایار الوند شد و همچنین با فراخواندن مادرش (آذر معماریان) روی صحنه، این نمایش را تقدیم به روح علی معلم کرد و گفت: اگر پدرم حضور داشت حتماً در شب آخر این نمایش حاضر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب پایانی «۳۰ دی ۹۵» با حضور مهمانانی همچون علی مرادخانی، نوید محمدزاده و الهام شعبانی همراه بود.

«۳۰ دی ۹۵» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی احسان حاجی‌پور و تهیه‌کنندگی امید معلم بود که سام درخشانی، محمدرضا سامیان، متین ستوده، جوانه دلشاد و سمیرا حسن‌پور (به ترتیب ورود به صحنه) در آن به ایفای نقش می‌پرداختند.

«ملکه زیبایی لی‌نین» نیز بر اساس متنی از مارتین مک دونا، ترجمه حمید احیا و کارگردانی سیدشایان موسوی، نمایش دیگری بود که به اجرای خود در سپند پایان داد.

بازیگران این اثر نمایشی (به ترتیب ورود به صحنه) مائده ندیمی، مهتاب حیدری، امین رضا ملک محمودی و مصطفی دارابی بودند.

هم اکنون ۲ نمایش «هفتمین جان سگ» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی و «جوادیه» به نویسندگی کهبد تاراج و کارگردانی رامین معصومیان به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۴۵ و ۲۰:۳۰ در تماشاخانه سپند روی صحنه هستند.

کد خبر 4558051 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: امید معلم تماشاخانه سپند سام درخشانی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «تله موش» روی صحنه می رود