Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار پاکدشت گفت:سنگر سازان انقلاب ، نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشته اند و در کنار رزمندگان اسلام شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب نمودند که امروز هم به برکت خون پاک آنان مسیر سازندگی و توسعه کشور توسط همرزمان شان همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; در ادامه برنامه دیدارهای شهردار از خانواده شهدا و ایثارگران، اینبار مهندس پازوکی از جانباز35درصد احمدفرجی از پرسنل شهرداری پاکدشت به اتفاق اصحاب رسانه دیدار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار پاکدشت در حاشیه این دیدار گفت: به سراغ مردانی برویم که برای دفاع از این کشور، سلامت شان را، جسم شان را فدا کرده اند وایثار زنانی را پاس بداریم که برای ادای دین به جنگ و جانبازی، سخت ترین نوع زندگی یعنی زندگی باجانباز را انتخاب کرده اند؛
وی با اشاره به ایثارگری جانبازان اظهار کرد: همه مسولان باید بدانند جانبازان در دفاع از میهن چه سختی‌هایی را به دوش کشیده‌اند. از این‌رو وظیفه داریم این افتخار آفرینی و فداکاری آنان را با این دیدارها حفظ و مراقبت کنیم.
 شهردار پاکدشت گفت:سنگر سازان انقلاب ، نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشته اند و در کنار رزمندگان اسلام شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب نمودند که امروز هم به برکت خون پاک آنان مسیر سازندگی و توسعه کشور توسط همرزمان شان همچنان ادامه دارد.
وی در تقدیر از همسر یادگار دوران دفاع مقدس گفت:پرستاری تنها در نگهداری روزمره از بیماران خلاصه نمی‌شود، معنای کامل آن مراقبت از یادگاران، جانبازان و آزادگانی است که جنسشان از جنس هشت سال دفاع مقدس و حریم اهل بیت(ع) است که درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند.
پازوکی با تاکید بر صبوری مادران و همسران شاهد و ایثارگر گفت:حضرت زینب کبری(س) با پرستاری از حضرت سجاد(ع) و اسیران واقعه کربلا، درس دیگری از ایثار و از خودگذشتگی را نه تنها به زنان بلکه به مردان دوران مختلف آموخت، درسی که در کنار دیگر عبرت‌های عاشورا رسالت سنگینی را برعهده همسر، خواهر و برادران شهدا، جانبازان و آزادگان قرار داده است تا با صبر و شکیبایی در مشکلات همچنان به پای انقلاب بنشینند و از هویت و ارزش اسلام دفاع کنند.
وی در ادامه افزود: مادران و همسران ،عمری که برای جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) صرف می کنند ثمره آن این است که در آخرت هم‌نشینی با این دلاورمردان آسمانی و یادگاران فرهنگ ایثار و شهادت را خواهند داشت. مادران و همسران شاهد و ایثارگر ،بدون شک با از خودگذشتگی دنیوی، آخرت خود را تضمین کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد