Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-06@15:46:59 GMT

اسامی ۳ مرزبان شهید و مفقود در سیلاب میرجاوه

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۶۰۰۷

اسامی ۳ مرزبان شهید و مفقود در سیلاب میرجاوه

ظهر روز شنبه ۱۱ اسفند ماه جاری پس از وقوع باران شدید در استان سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیل در مسیلها، سه نفر از مرزداران غیرتمند و مجاهد حین پاسداری در یکی از مقرها واقع در هنگ مرزی میرجاوه، گرفتار سیلاب شده و مفقود شدند.

این گزارش حاکیست در ساعات اولیه حادثه علاوه بر مرزداران غیور، نیروهای امدادی، تیم غواصی هلال‌احمر، نیروهی سپاه و مرزنشینان در محل حاضر شده و به صورت هوایی و زمینی پایش منطقه را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری و پایش عملیاتی منطقه، سرانجام پیکر یکی از مرزداران به هویت گروهبان یکم محمد نوری اهل شهرستان زابل کشف شد و جست‌وجوها برای یافتن دو مرزدار به نامهای علی هلاکویی و مجتبی یزدان‌پناه ادامه دارد.

متاسفانه، سیل امروز در میرجاوه. باعث مرگ یک درجه دار هنگ مرزی ارتش، مصدوم شدن یک سرباز و مفقودی یک سرباز دیگر شده است.

در پی بارندگی‌های اخیر برجک دو پاسگاه ۹۳ شهرستان میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفت و در این میان یکی از سربازان که قصد داشت از میان آب عبور کند در سیل گرفتار شد.
پس از این حادثه سرباز دیگری برای نجات وارد می‌شود که متأسفانه او نیز گرفتار سیلاب شد و در پی آن افسر درجه دار حاضر در برجک نیز برای نجات سربازان وارد آب شد که این فرد نیز دچار حادثه شد.

تاکنون پیکر درجه دار یادشده از آب کشف شده و با تلاش امدادگران یکی از سربازان نجات پیدا کرد. تلاش برای یافتن سرباز دیگر ادامه دارد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار سیستان و بلوچستان اخبار میرجاوه اسامی شهدا اسامی کشته شدگان حادثه میرجاوه حوادث سیستان سیل وحشتناک شهدای میرجاوه هنگ مرزی میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرزبان در این شهر به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902631

دیگر خبرها

  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • یک مرزبان در این شهر به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک