Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@07:38:29 GMT

رهایی دخترجوان پس از9سال ازقصاص

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۶۶۸۱

معاون دادستان کرمان گفت: دختر جوان 28 ساله‌ای است پس از 9 سال حبس با مساعدت خیران و مساعی دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان و جلب رضایت خانواده مقتول، آزاد شد. ناطقان: به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، ظهار داشت : این دختر جوان 9 سال قبل در سن 18 سالگی در یکی از روستاهای استان کرمان مرتکب  قتل مرد 35ساله‌ای شده وپس از رسیدگی قضایی به اتهام ارتکاب قتل عمد به قصاص نفس محکوم و تاکنون درزندان به سربرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه پدر و مادر این دختر جوان فوت کرده و از نعمت داشتن خواهر و برادر نیز محروم بوده است، افزود: وی به دلیل نداشتن خانواده طی این 9 سال ملاقات کننده‌ای نیز نداشته است.

این مقام قضائی بیان داشت: با همکاری مددکاری زندان و تشکیل جلسات متعدد سازشی با خانواده مقتول و در نهایت با مساعدت خیران رضایت اولیای دم جلب شده و با توجه به شرایط خاص وی، که در حال حاضر 28ساله است پس از آزادی تحویل یکی از بستگان شده و دستورات لازم جهت استفاده از خدمات حمایتی اداره بهزیستی نیزبرای وی صادر شده است. منبع: فارس برچسب ها: دختر جوان ، رهایی ، قصاص

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دختر جوان رهایی قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان