Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه - ایرنا - فرماندار ساوه گفت: نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در کاهش شکاف طبقاتی جامعه و بسط عدالت نقش مهمی دارند و باید از همه ظرفیت ها برای توانمندسازی اقشار ضعیف بهره گرفت.

به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» روز یکشنبه در دیدار با روسای کمیته امداد شهرهای ساوه و غرق آباد، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که امام راحل(ره) موسس آن بود و بهترین نیروهای انقلابی و اعتقادی در آن مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: خدمت کردن به تهیدستان، ایتام، افراد بی بضاعت و اقشار نیازمند جامعه فرصت مغتنمی است و باید تلاش شود که نهایت رضایتمندی در این خصوص فراهم آید.
معاون استاندار مرکزی بیان کرد: تامین مسکن و اشتغال اقشار نیازمند برنامه منظمی را می طلبد و علاوه بر بهره گیری از ظرفیت دستگاه هایی مانند فنی حرفه ای، بهزیستی، کمیته امداد و اداره کار، رفاه اجتماعی و تعاون، لازم است که از توان خیران نیز در این زمینه استفاده شود.
میرزایی تاکید کرد: توانمندسازی، حرفه آموزی، افزایش مهارت های زندگی، ایجاد اشتغال و تامین مسکن از سیاست هایی است که باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و بهبود کیفیت زندگی دهک های پایین می شود.
در این نشست رئیس کمیته امداد شهر غرق آباد نیز گفت: یکهزار و 730 نفر از افراد نیازمند از حمایت های این نهاد انقلابی بهره مند هستند.
بلاغتی افزود: 847 نفر از افراد تحت پوشش امداد غرق آباد را بانوان سرپرست خانوار، 110 تن را دختران در شرایط ازدواج، 90 دانش آموز و 20 دانشجو تشکیل می دهند.
وی همچنین از ارایه خدمات کمیته امداد شهر غرق آباد به 194 تن از کودکان یتیم خبر داد.
حدود چهار و 6 دهم درصد معادل 6 هزار و 910 نفر از مجموع 87 هزار خانوار شهرستان ساوه زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
ساوه با 285 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان مرکزی پس از اراک محسوب می شود.
6539/9921/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد فرماندار ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست