Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:46:46 GMT

جعفری: این تیم صد درصد بومی و باعث افتخار تبریز است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۶۸۶۰

جعفری: این تیم صد درصد بومی و باعث افتخار تبریز است

سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از تساوی با سرخپوشان پاکدشت از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش ورزش سه، حیدر جعفری، سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از تساوی تیمش مقابل سرخپوشان پاکدشت گفت: به بچه های تیمم خسته نباشید می گویم. واقعا یک بازی خوب از نظر فنی از سوی هر دو تیم دیدیم. یکی از بازی های خوب و با برنامه لیگ یک بود و من لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع خوبی در 10 دقیقه اول نداشتیم. آنها به یک پنالتی رسیدند که مشکوک بود و امیدوارم درست بوده باشد. بچه ها دوباره تلاش خودشان را کردند و چند تغییر جزئی دادیم و توانستیم به گل مساوی برسیم. در نیمه اول می شد گل برتری را هم بزنیم ولی از موقعیت استفاده نکردیم. نیمه دوم پایاپای شروع شد. قبل از اینکه حریف گل دوم را بزند، دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه گل نشد. در یک رفت و برگشت آنها گل برتری را زدند. ولی من خوشحالم که بچه های تیمم امروز با همه تلاششان 2 بار نتیجه باخت را با تساوی عوض کردند. درست است که یک امتیاز گرفتیم، ولی از مدعی صعود به لیگ برتر گرفتیم و این امتیاز قطعا در ادامه لیگ به ما کمک می کند. 

 

سرمربی شهرداری درباره تفاوت نتایج خانگی و بیرون از خانه تیمش گفت: قطعا یکی از ایرادهای فوتبال شهر تبریز، نبود چمن طبیعی خوب است. ما اکثرا در چمن مصنوعی تمرین می کنیم و امتیازات خوبی هم گرفته ایم. 18 امتیاز در چمن مصنوعی تبریز و 3 امتیاز در چمن مصنوعی رفسنجان گرفته ایم. حقیقتا شرایط تیم ما برای تمرین در چمن طبیعی ایده آل نیست. امیدواریم مسئولین به فکر چمن طبیعی هم باشند که برای بازی های خارج خانه بتوانیم تمرین انجام دهیم. 

 

جعفری درباره مشکلات مالی تیم شهرداری گفت: یک سری مشکلات همان نیم فصل حل شد ولی هنوز تا الان در نیم فصل دوم بچه ها هیچ پولی نگرفته اند و با مشکلات زیادی ما تمرین می کنیم. تمام تیم های لیگ یک چند بازیکن گرفتند و بالای یک میلیارد خرج کردند. اما ما تنها تیمی هستیم که نه تنها بازیکن نگرفتیم، بلکه 2 بازیکن اصلی را هم از دست دادیم. طبیعتا همه تیم ها برای نیم فصل دوم خوب آماده شده اند، غیر از تیم ما. امیدوارم مسئولان به فکر این تیم خوب و جوان باشند. چنین تیمی در 20 سال قبل در تبریز وجود نداشته که همه بچه ها بومی باشند. این لذت بخش است. بالای 10 بازیکن پدیده و خوب به فوتبال ایران معرفی شد. فرشاد بیابیانی مثلا امروز پنجمین گل خود را زد که بازیکن امید ما است. چند بازیکن خوب دیگر مثل محمد صادقی، بابک زارعی، سجاد رهبری، دانا نقشبندی، علی نویدی و ... این ها همه امید هستند. واقعا برای فوتبال تبریز نعمت است. امیدوارم مسئولین شهر از این تیم حمایت کنند. در بقیه تیم های پرشور تبریز بازیکنان غیربومی زیادی هستند ولی شهرداری همه بازیکنانش بومی هستند.

شهرداری تبریز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهرداری تبریز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز