Web Analytics Made Easy - Statcounter

غضنفری گفت:با تأمین زیرساخت‌های لازم از سال ۹۸ مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قم به‌صورت کامل الکترونیکی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهرداد غضنفری معاون استاندار قم عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،گفت: برای برطرف کردن مشکل نقدینگی واحد‌های صنعتی استان تدابیر خاصی اندیشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات صنعت و تولید استان ابهامات موجود در رابطه با مشاغل سخت و زیان‌آور است، وضعیت مشاغل سخت و زیان‌آور باید به‌درستی در استان سنجیده و مشخص شود، برخی از واحد‌های صنعتی و تولیدی استان صرفاً به دلیل همین مسائل از نیروی انسانی خالی‌شده است.

غضنفری مشکل یکی از واحد‌های بزرگ فولاد استان را مورد توجه قرار داد و اشاره کرد: شرکت فولاد غرب آسیا یکی از قطب‌های صنعتی استان در تولید فولاد بوده که بیش از ۱۰۰۰ نفر در آن مشغول فعالیت هستند، مشکلات پیش روی این واحد صنعتی در آینده نزدیک بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود، این واحد صنعتی ماهانه ۴۰ هزار تن ظرفیت تولید دارد.

وی تصریح کرد: مسئله تأمین نقدینگی شرکت فولاد غرب آسیا به شورای هماهنگی بانک‌های استان سپرده شده و امید می‌رود مشکلات پیش روی این واحد مهم و بزرگ صنعتی استان به‌زودی برطرف شده و منابع موردنیاز برای ادامه فعالیت اقتصادی به این واحد پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای مشخص کردن وضعیت مشاغل سخت و زیان‌آوربیان کرد: بعد از بررسی مسائل پیش آمده در مورد مشاغل سخت و زیان‌آور در کمیته‌های تخصصی پیشنهادات نهایی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری به عمل خواهد آمد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اهمیت نظارت بعد از تزریق تسهیلات رونق تولید به واحد‌های صنعتی استان تأکید کرد: تمام منابعی که تحت عنوان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های صنعتی یا بخش‌های جهاد و گردشگری پرداخت می‌شود صرفاً باید در محل تعریف شده هزینه شود، کمیته نظارت و شورای هماهنگی بانک‌های استان نسبت به هزینه کرد درست منابع توسط واحد‌های صنعتی نظارت کافی داشته باشند.

وی افزود: در روز‌های اخیر انتخابات اتاق بازرگانی قم انجام و اعضای جدید آن مشخص شدند، اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی از اهمیت ویژه‌ای در پویایی تولید و اشتغال استان داشته که امید می‌رود در دوره جدید بر حجم تعاملات و نگاه‌های سازنده بین اتاق قم و مسئولان افزوده شود.

غضنفری با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات الکترونیکی قم از سال ۹۸ گفت: با تأمین زیرساخت‌های لازم از سال ۹۸ مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قم به‌صورت کامل الکترونیکی می‌شود، بخش جهاد کشاورزی قم پهنه‌های آبی قابل سرمایه‌گذاری استان را احصا و از سال آینده برای جذب سرمایه‌گذار در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم الکترونیکی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند