Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@15:30:42 GMT

اگر منشا چاقو می‌خورد چه کسی پاسخگو بود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۷۶۲۰

اگر منشا چاقو می‌خورد چه کسی پاسخگو بود؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امید نورافکن پای پلکان هواپیما پیش از ترک تهران برای سفر به دوحه با ما حرف زد. هافبک استقلال که در بازگشت دوباره به این تیم گاهی در خط دفاعی هم به میدان رفته درباره تغییر دائمی پست بازی اش، دیدار با فولاد، اوج‌گیری استقلال، بازیکنان خارجی تیمش، اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز و در نهایت ماجرایی که برای گادوین منشا به وجود آمد حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:


*اوضاع استقلال رو به راه است؟
ما در نیم‌فصل اول امتیازات مهم و زیادی از دست دادیم ولی در این چند بازی سعی کردیم بخشی از آن‌ها را جبران کنیم. همتی که بازیکنان تیم داشتند باعث شد فاصله‌مان تا صدر به ۴ امتیازی برسد. 


* ۴ امتیاز فاصله، مطمئنی است؟
به نظر کم است ولی جبرانش آسان نیست. باید دقت داشته باشیم و تمرکزمان را روی دیدار‌های باقی مانده بگذاریم. 


* بازی با الدحیل را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
همیشه ورود به هر تورنمنتی خیلی مهم است. در دیدار با الدحیل هم با در نظر گرفتن همین موضوع باید با قدرت به میدان برویم، چون این پیروزی در خانه حریف از نظر روحی و امتیازی خیلی در ادامه کمک‌مان می‌کند. 


* گروه تان را چطور ارزیابی می‌کنی؟
گروه خیلی سختی داریم. هر ۴ تیم جزو بهترین تیم‌های منطقه و حتی آسیا هستند که می‌توانند کاندیدای قهرمانی هم باشند. ما هم می‌جنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و مانند فصل قبل به دور بعد صعود کنیم. 


* در این مدت که به استقلال برگشتی در پست هافبک و دفاع به میدان رفته‌ای! باز هم تغییر پست خواهی داشت؟
در فصل قبل هم از این تغییر پست‌ها داشتم. من در تیم استقلال در خدمت کادر فنی هستم و هر جایی که از من بازی گرفته شود، سعی می‌کنم بهترین بازی را در آن پست داشته باشم. 


* بازی با فولاد چطور بود؟
مسابقه سختی بود که شاید نتیجه اش این موضوع را خیلی نشان ندهد و به نظر برسد ما راحت سه گل به این تیم زدیم. فولاد در خانه تیم خوبی است و در آن روز هم خیلی خط دفاعی ما را اذیت کرد ولی شکر خدا با تلاشی که بچه‌های تیم داشتند به یک برد موفقیت‌آمیز رسیدیم تا به صدر نزدیک شویم. 


* در ورزشگاه هم اشیایی به سمت تان پرتاب می‌شد؟
بله! سنگ و اشیای سفت و سخت به سمت ما پرتاب می‌کردند. در دورانی نیستیم که در فوتبال دنیا از این کار‌ها بکنند. این اتفاقات در چشم آن‌هایی که از خارج به لیگ ما آمده‌اند و نظاره‌گرش هستند خوب نیست. 


* خارجی‌های تان خوب جا افتاده اند؟
خیلی خوشحال شدم هر سه آن‌ها گلزنی کردند. این برای هر سه آن‌ها خوب بود، چون روی روحیه‌شان تأثیر زیادی داشت. البته فکر می‌کنم اگر از نظر بدنی به شرایط بهتری برسند از این هم بهتر خواهند شد. 


* وضعیت در حین خروج از هتل چطور بود که منشا آن اتفاق برایش رخ داد؟
وضعیت خیلی خیلی سخت بود. واقعاً می‌توانم بگویم افتضاح بود. از دم هتل تا اتوبوس مسافتی بود که مردم ایستاده بودند و نمی‌شد رد شویم. در آن شلوغی ممکن بود فردی با دشمنی با کسی یا با هر نیتی، بلایی سرمان بیاورد. اگر در آن شلوغی کسی چاقویی در دست داشت و ما را می‌زد چه کار می‌کردیم؟ در آن شلوغی یقه کسی را هم نمی‌شد گرفت. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. 


* فکر می‌کنی استقلال این فصل بتواند قهرمانی لیگ را از آن خود کند؟
شرایط نزدیکی امتیازات در صدر جدول باعث شده کار خیلی سخت به نظر برسد ولی ما می‌دانیم هر بازی برای ما حکم آخرین بازی یا فینال را دارد، چون دیگر دور برگشتی نیست که دنبال جبران نتیجه باشیم.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الدحیل منشا امید نورافکن بازیکن استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد

به دنبال قتل پسر جوان در خیابان بی‌سیم، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از محله‌های جنوب تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد پسر جوانی را مشاهده کردند که در جریان یک درگیری به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پس ارتکاب جنایت قبل از رسیدن ماموران کلانتری 159 بی‌سیم پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، احتمالاً پسر جوان متوجه شده که قاتل قصد دارد تا موتورسیکلتش را سرقت کند به همین خاطر برای جلوگیری از این اقدام به خیابان آمده اما در جریان درگیری هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

پس از بررسی میدانی صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خیابان ابتدا عامل این جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه توسط کاراگاهان جنایی ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد