Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:09:10 GMT

ملی پوشان کشورمان فردا روی تخته می روند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۷۹۴۲

ملی پوشان کشورمان فردا روی تخته می روند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فردا دوشنبه (13 اسفندماه) در سومین و آخرین روز از مسابقات وزنه برداری جام بین المللی فجر، از ساعت 11 رقابت حساس و دیدنی 10 وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم برگزار خواهد شد. این مسابقه از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود.

"سهراب مرادی" با رکورد ورودی 400 کیلوگرم در صدر این وزن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کیانوش رستمی" هم با رکورد وروی 380 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاده است. وزنه بردارانی از لتونی و آلمان به ترتیب با رکورد ورودی 358 کیلوگرم و 355 کیلوگرم در رده های بعدی قرار دارند.

رقابت 12 وزنه بردار اوزان 109 و 109+ کیلوگرم از ساعت 15 آغاز می شود و به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

در دسته 109 کیلوگرم 8 وزنه بردار با یکدیگر رقابت خواهند کرد که کیاقدمی و علی هاشمی دو ملی پوش کشورمان با رکورد ورودی 400 کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاده اند."آرتورس" از لتونی با رکورد ورودی 390 کیلوگرم در رده بعدی قرار دارد.

:در دسته 109+ کیلوگرم 4 وزنه بردار حضور دارند که "علی داودی" با رکورد ورودی 420 کیلوکرم صدرنشین است. "اسد" از سوریه با رکورد ورودی 400 کیلوگرم دوم و "علیرضا سلیمانی" با رکورد ورودی 380 کیلوگرم در جایگاه سوم جای گرفته است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان سوریه ملی پوش وزن وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور