Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:34:06 GMT

رونالدو امشب با آقای پدر ملاقات می کند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۷۹۴۷

رونالدو امشب با آقای پدر ملاقات می کند

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، امشب با کارلو آنچلوتی رودررو خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب یوونتوس در شرایطی مهمان ناپولی خواهد بود که ممکن است کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در ترکیب قرار نگیرد و نیمکت نشین باشد اما به هر حال این دیدار اهمیت ویژه ای برای ستاره 34 ساله پرتغالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کارلو آنچلوتی باتجربه هدایت ناپولی را بر عهده دارد و رونالدو به سبب دوران مشترک حضور در رئال مادرید، تجربه فوق العاده ای از فعالیت زیر نظر این سرمربی ایتالیایی دارد.

 

بعد از روزهای جنجالی حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید و درگیری با بیشتر ستاره ها از جمله رونالدو، کارلو آنچلوتی آرامشی فوق العاده را در رختکن حکمفرما کرد و رونالدو وی را همانند پدر دوست داشته است. زیر نظر کارلتو، رئال مادرید دوباره فاتح لیگ قهرمانان شد و رونالدو نیز بعد از چند سال زیر سایه لیونل مسی بودن و باختن قافیه توپ طلا به او، دوباره به بهترین بازیکن جهان بدل گشت.

 

کارلتو همیشه در سالهای اخیر از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرده و امشب ستاره پرتغالی با کسی که رابطه فوق العاده ای با او داشته در سن پائولو ملاقات خواهد کرد.

یوونتوس ناپولی کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ناپولی کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها

کارلو آنچلوتی و لوکا مودیچ به دستاوردهای ویژه‌ای در شب قهرمانی رئال رسیدند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید سی و ششمین قهرمانی خود را در لالیگای اسپانیا به دست آورد و چند هفته زودتر از موعد قهرمانی در لالیگا را قطعی کرد.

برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، این قهرمانی، دوازدهمین عنوان قهرمانی او در رئال بود تا او بالاتر از زین الدین زیدان (۱۱) قرار گیرد و تنها  میگل مونوز (۱۵) بالاتر از او باشد.

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید نیز بیست و پنجمین عنوان قهرمانی خود را با این باشگاه مادریدی به دست آورد و با مارسلو و کریم بنزما رکورددار رئال مادرید برابری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها